joi, 13 august 2009

Şi invers


Bee, am constatat că sunt o grămadă de lucruri care nu îmi plac! Şi nu mă refer la minciună, nesimţire, vulgaritete, prefăcătorie, sau alte treburi generale, deşi aş putea face o listă lungă şi aici...Nu, am constatat( fără pic de surpindere), că sunt o tipă cu muulte fixuri micuţe. Iată câteva dintre ele:

Nu îmi place canicula

Nu îmi plac şosetele în sandale.

Nu îmi plac mâncărurile făcute cu borş. Mi se pare că omoară toate celelalte arome.

Nu îmi plac maşinile albe. Le asimilez cu frigiderele.

Nu îmi plac dezacordurile, mă doare vorbirea agramată.

Nu îmi plac forwardurile funny.

Nu îmi place să văd doi oameni care se ceartă.

Nu îmi plac ţinutele neasortate.

Nu îmi plac colţurile îndoite pe post de semn de carte.

Nu îmi place să văd că se scumează în mâncare.

Nu îmi place Sfântul Valentin şi Halloween-ul la noi.

Şi aş putea să o ţin tot aşa...Dau leapşa mai departe către aceleaşi fete cărora le-am trimis-o şi pe cea cu "îmi place". Poca, către cele două Bogdane, Mălina, Cris, Bee, Ruxi, Gabi. Asta dacă mai aveţi chef, bineînţeles!

2 comentarii:

poca spunea...

1. Ceapa
2. Sosetele si chilotii de bumbac
3. Berea
4. Noua clasa sociala de coafeze&co, taximetristi si vanzatoare care is miezu ‘
5. Femeile operate estetic sau “tunningate” excesiv
6. Fetitele hippy in jurul varstei de 30-40 de ani
7.Orgoliul, ambitia si inchipuirea.
8.Nimic ce e de textura unui cotor (mar, varza,morcov crud, orice ar fi)
9.Queen, Abba, Depeche Mode si U2
10. Barocul turbat si puii sai

zmeura spunea...

nu-mi plac:
- tocurile
- rochiile cu corset
- negru
- muzica house
- persoanele care fac orice ca sa fie in centrul atentiei
- barbatii musculosi
- festivalul Mamaia/Calatis (ca tot e la tv)
- sa lucrez in conditii de stres
- contabilitatea
- desenele de pe cartoon

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin