marți, 26 octombrie 2010

Blogosfera noastră de mămici

Când m-am hotărât să îmi urmez visele și să-mi deschid studioul știam că nu va fi ușor. Mă gândeam că vor fi și momente grele, dar ce nu bănuiam e faptul că voi întâlni numai oameni faini. Fără excepție. Și fără exagerare.

Ultimele două vizite au fost și ele speciale: două mămici deja cunoscute în blogosferă, fiecare cu comoara ei. E vorba de autoarea blogului "Adelle" și a magazinului on-line a cărui mare fan sunt și eu "HipHip" și de mămica Degețicii, Maria- cea care se pregătește pentru o maare schimbare, pe care ne-am dori-o multe dintre noi probabil:)

Nu pot să vă spun cum a săltat inima în mine când am citit feed-back-ul în urma vizitei la mine aici!

Nu pot decât să vă mulțumesc pentru faptul că v-ați gândit să treceți pe la mine, să ne cunoaștem personal.

Un comentariu:

mariamirabela spunea...

Multumim, Raluca, pentru aprecieri. Si noi ne-am bucurat foarte mult sa va cunoastem si de-abia astept sa vad pozele si sa scriu si eu partea noastra de poveste.

PS. Magazinul Cristinei este Hip Hip. :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin