miercuri, 5 noiembrie 2008

Duminică pe butuci

Nu vă impacientaţi! Spun "pe butuci" la propriu, deşi căruciorul chiar dă semne grave de oboseală...
Presupun că şi voi v-aţi bucurat de o zi SUPERBĂ de toamnă, prin diversele parcuri la dispoziţie, care mai de care mai colorate. Noi la rândul nostru am explorat locuri noi. Matei a intrat încă o dată pe anul ăsta în contact DIRECT cu natura, a reuşit să guste din butuci, în pofida atenţiei mele sporite...
Şi am încheiat ziua glorios, cu participarea la primul chef bebeluşesc dintr-un şir probabil luung de evenimente simulare, că doar nu se poate ca aşchia să sară prea departe de trunchi( că tot e vorba de butuci aici). Măriuca a împlinit trei anişori, e deja o domnişoară!

"Hmm...oare mă vede tati dacă încerc să gust din butucii ăştia aşa de calzi şi apetisanţi?

"Chiar nu înţeleg de ce mama asta îmi strică toată distracţia...



















O să mă strecor aşa...că doar nu am învăţat să merg de-a buşilea degeaba!










Noroc cu tati că altfel nu ştiu cum puteam să ajung aşa departe!















Şi petrecerea









da da..ştiu...ţara (lumea) arde şi baba se piaptănă...Obama e preşedinte şi eu vorbesc de butuci.

ps. Acest post a sosit doar acum din motive tehnice( mi s-a stricat laptopul şi mi s-a reparat singur!)

Un comentariu:

Anonim spunea...

multumim mult de mentionare.

pentru noi si pentru ceilalti, matei a fost invitatul surpriza. toate mamicile au fost incantate de el.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin