luni, 4 ianuarie 2010

Pentru început

E lunea aceea de care mă temeam, când trebuie cu toții să ne întoarcem la normalități. Gata cu sarmalele, gata cu cadourile, cu zilele de vacanță în trei...nasol momentul, aș fi tentată să spun.

De fapt chiar nu am de ce să mă plâng, a fost grozav! Mai mult, chiar iubesc începuturile, mi se par pe cât de utile pe atât de binevenite.

Bineînțeles că mi-am facut și eu planuri mari și frumoase pentru anul ăsta. Mărturisesc însă că nu îmi place să le spun cu voce tare. Mi se pare că deja le pun în pericol să nu fiu în stare să le duc la bun sfârșit...ce? am spus planuri? am greșit...ele sunt mai mult dorințe. Asta pentru că niciodată nu am fost în stare să mă țin de o planificare pe termen lung și mediu.

Oricum, sunt încântată. E ca și cum mă așteaptă o filă nouă, curată, pe care să înșir câte-n lună și în stele.

Bine v-am regăsit! Vă doresc un an mai ușor și mai plin de lucruri frumoase.

Iar la final, o imagine nemuritoare cu gașca de la munte:


6 comentarii:

Ceska777 spunea...

Parca ai scris pentru mine, in locul meu.... ador inceputurile si colile albe cand inca totul poate sa se termine cu bine.
Asteptam peste vreo 18ani poze cu aceeasi gasca de la munte :-)

sultana spunea...

ma gindeam la acelasi lucru, cei 4 care au speriat muntele, peste ani :)
succes in umplerea foii!

raluca spunea...

mi-ati dat o idee: ar fi chiar misto sa repetam poza anual:))

alina spunea...

daaaa ... poza e supeeer!!! :)

Isabela spunea...

Misto gasca!

Marina spunea...

cu siguranta repetam poza in fiecare an, pe aceeasi canapea!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin