luni, 22 februarie 2010

ofsaid în "Țara Fiordurilor"

Nu știu alții cum sunt, dar noi, de când cu Olimpiada, ne culcăm tot pe la două noaptea... și ne place la nebunie. Pentru că țara noastră nu e foarte prezentă (eu mă mir că apărem și așa, la ce condiții de antrenament există pe plaiurile mioritice...), preferințele noastre se îndreaptă către alte zone. Din principiu NU ținem cu americanii, chiar dacă sunt al naibii de buni la anumite discipline. Nu ne place de Lindsey Vonn și nici de Bode Miller.

Cum spuneam, preferințele noastre se îndreaptă mai ales înspre Norvegia și ne bucurăm de fiecare dată când un ne-favorit, o surpriză, ia câte o medalie.

Vă spun sincer că e prima dată când mă uit cu atenție la sporturile astea de iarnă... Spun cu rușine că până acum nu prea făceam diferența între coborâre și slalom, nu știam ce înseamnă combinata., la fel cum nu sunt sigură nici până acum ce înseamnă ofsaid la fotbal.

Am descoperit tot felul de discipline mișto, cum ar fi snowboard cross sau half-pipe.
În rest, dintre disciplinele care implică prezența schiurilor, le prefer pe cele care implică viteza, nu neapărat rezistența. Cât despre patinaj, chiar am o problemă cu băieții care fac patinaj artistic...

Dacă nu știați, tocmai am aflat că Valea Prahovei va fi gazda Festivalului Olimpic pentru Tineret din 2013 - un fel de Olimpiadă de iarnă de tineret! Eu mă bucur mult, pentru că presimt că va fi ca un fel de "Sibiu - Capitala europeană", deci numai de bine.

"Brașovul va găzdui, prin patinoarul olimpic din cartierul Tractorul, probele de patinaj și de hochei. Până acum, investițiile făcute în acest obiectiv au fost suportate doar de bugetul local. Primăria speră și în sprijin guvernamental pentru a face față cu succes acestei adevarate provocări, mai ales ca toata investiția din viitorul patinoar olimpic se ridică la 9 milioane de euro. Predealul va găzdui probele de schi fond și schi alpin, Râșnovul pe cele de sărituri, Sinaia pe cele de snowboard, iar Bușteniul pe cele de biatlon. Satul olimpic va fi amenajat la Predeal, în vreme ce oficialii vor fi cazați la Brașov. (Mariana Sebeni)"


Niciun comentariu:

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin