luni, 27 septembrie 2010

We Did It Too

Am făcut curățenie, la fel ca mulți alții(se spune că 80 de mii, dar probabil că nu au fost chiar atâția), sub umbrela Let's Do It Romania. Ne-am adunat vreo 15 - echipajul de MaiMultVerde, ne-am luat în primire zona unde mai erau și alții(Moara Vlăsiei) dar gunoaie erau pentru toți și am strâns vreo 250 de saci. Fără exagerare.Fără grabă.

Așa cum spun cei de la "Think Outside The Box", România e prea curată pentru noi..." Da, am fost niste fraieri care s-au dus sa culeaga gunoaiele de pe marginea drumului. Ar trebui sa stim ca totul se depune la loc. De ce am curata dupa altii? Orice am face, nu are nici un efect. Asa ca am pierdut o zi intreaga facand nimic, cand puteam la fel de bine sa stam acasa, sa comentam si sa nu facem nimic. Nu ar fi fost mai bine?

Am fost niste idioti pentru ca nu vrem sa intelegem ca educatia si cultura sunt cheia succesului. Tot ce trebuie sa facem e sa identificam copacul pe care creste cultura, daca n-a fost inca taiat, sau sa asteptam sa apara de undeva educatia, sa ne invete cum sa ne purtam. Dar in loc sa cautam cultura sau sa asteptam interventia educativa divina, noi ne-am gandit sa facem ceva, stiind ca asta nu e Solutia. "
... Da suntem niște fraieri idealiști, care cred că se mai poate schimba ceva chiar și aici, pe aceste frumoase plaiuri mioritice.










Mai multe imagini aici.

Tot săptămâna asta, am mai participat la o acțiune pentru idealiști. Pentru că a fost Ziua mondială fără mașini, am fost la "Marșul mobilității" și am fost pomeniți la gazetă:

3 comentarii:

Razvan spunea...

Toata admiratia pentru voluntariat! si felicitari lui Matei pentru marele premiu de cel mai tanar biciclist :)

bp spunea...

oho, ce bilant! felicitari :)

raluca spunea...

Bogdana, marturisesc ca aportul meu a fost destul de redus din motive pe care nu are rost sa le mentionez...restul grupului insa, au lucrat ca niste adevarati profesionisti:)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin