miercuri, 10 noiembrie 2010

Altfel

După ce mă lăudam acum câteva zile unei prietene în parc ce grozavi suntem că în o lună și ceva de grădi nu am agățat nicio răceală, de două zile stăm frumos la domiciliu(eu și M), fiecare cu tusea lui și ne ocupăm de lucrurile restante.

Au trecut vreo două săptămâni de când am avut parte de o experiență marca miculstudio, puțin mai altfel. Au fost patruzeci de copii, puțin mai măricei, dar la fel de spontani și de savuroși ca și cei mici, cu care eram eu obișnuită.

Ședința foto, care s-a întins pe două zile luungi, mi-a făcut mare plăcere, mi-a arătat că dacă vorbești limba lor și nu încerci să le impui nimic, copiii sunt sclipitor de frumoși la orice vârstă.

Mi-a fost greu să aleg din cele câteva sute de imagini doar câteva de pus și-aici...












Copiii sunt elevi la "Școala Micile Vedete"

3 comentarii:

Unknown spunea...

ce copii frumosi!!!!

raluca spunea...

cum spuneam mai sus, am o teorie cum ca nu exista copil urat, trebuie doar ca ii dai ocazia sa se desfasoare:)copil expresiv = copil frumos

bp spunea...

niiice! congrats

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin