luni, 20 decembrie 2010

Iarna - de chiar de chiar

Am cam lipsit de aici dintr-un motiv foaarte bun: am jucat în deplasare. Pentru că am văzut că iarna asta se lasă cam mult aşteptată în Bucureşti (deşi am înţeles că a venit acum şi acolo), am plecat noi în căutarea ei şi am găsit-o în toată splendoarea, într-un loc drag mie - la Sibiu. Un loc superb, mai ales în decorul hibernal.

Pentru că aventurile noastre abia au început, vom reveni cu detalii. Până atunci, nişte imagini nemuritoare:










2 comentarii:

Anca spunea...

Nasica Anca a vorbit cu Mos Craciun sa aduca sub bradut multi, multi pupici pentru Matei al ei si parintii cei zburdalnici!

DOAR NOI spunea...

suuperb! ce parinti minunati...ce Matei frumos si fotogenic!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin