miercuri, 30 martie 2011

Ce se poartă



Da, Pavel se poartă foarte bine. Se poartă în wrap, ori de câte ori rămân singură acasă cu ambii moștenitori.Vă spun sincer, e soluția salvatoare. Așa pot să am mâinile libere ca să îl ajut pe Matei să își desfacă cureaua de la pantaloni sau să îi tai un măr cubulețe. Și Pavel doarme adânc după primele 2 secunde după ce îl instalez confortabil mulat de corpul meu. Iar sunetele pe care le scoate merită înregistrate :fornăie, oftează de plăcere.

Diana a răspuns imediat apelului meu lansat după ce a venit Pavel și mi-a adus personal wrap-ul elastic mult visat. Mi-a arătat cum să folosesc și slingurile din dotare, moștenite de la Matei dar utilizate doar la vârste mai înaintate.

Deocamdată, la dimensiunile lui Pavel, wrap-ul mi se pare cel mai potrivit. Mai așteptăm câteva luni pentru celelalte variante de purtare, deocamdată îl țin atât de aproape și atât de bine, încât nu l-aș mai da jos pentru nici un motiv.

Mulțumesc mult Diana, că m-ai ajutat să devin o înfocată mamă purtătoate!

Și la final, o poză dragă mie:

8 comentarii:

g.cojocaru spunea...

si eu cochetez cu ideea un astfel de mijloc de purtare - ma dezarmeaza putin modul de legare, dar cred ca pana la urma - urmei voi apela si eu la unul pentru dupa nastere. La Maria am folosit doar sling si manduca, si nu ma vad folosind altceva decat un mijloc de purtare si pentru ghita. :P

raluca spunea...

chiar daca pare complicat, inveti repede, iar pentru un bebe mic e perfect! Iubesc si eu slingurile dar sa mai creasca putin. Tu de la ce varsta l-ai folosit?

g.cojocaru spunea...

Maria avea cam 3 luni atunci cand am luat slingul, si de atunci pana la 6 luni si un pic, cand am luat manduca, l-am folosit la greu.
legat de mijloace de purtare, am asa o viziune care nu-mi da pace: sorin cu maria in manduca si eu cu piticul in sling/wrap ... :D :D :D

diana spunea...

Hai, mai, Raluca, ca n-am fost asa rapida. Ba chiar am intarziat pana a aparut bebe :)

Bine, tot raul spre bine, ca am avut real demo :)))

Ma bucur mult ca va place, ca va simtiti bine cu el. Mult!

raluca spunea...

@Diana - pai ai venit fix la momentul potrivit!

harem6 spunea...

Ce draaaagi sunteti!
Abia asteptam sa il vedem pe Pavel!
Deocamdata ne bucuram de imagini.

Sabina spunea...

Imi amintesc cat de fericita am fost sa o port pe Lisa in wrap. Era ca si cum o puneam in burta la loc,sa faca nani. Asta era senzatia. Fiind si micuta,se baga cu totul in wrap,cine ma vedea,putea crede ca nici n-am nacut inca. Mi-a fost de mare ajutor. Asa am putut vedea si de surioara mai mare fara probleme.

Mihaela spunea...

Ce dragut e, sa-ti traiasca si sa se faca mare si frumos.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin