miercuri, 21 octombrie 2009

Jucăm în deplasare

Știți reportajele alea care apar invariabil an de an, pe toate posturile de tv, cu diverse "autorități" care declara că, venirea bruscă a iernii, "i-a luat pe nepregătite", fără de materiale de dezăpezire, etc.

Ei bine, trebuie să spun că și eu pățesc cam același lucru apropos de fiul meu, cam de fiecare dată când se schimbă anotimpul. Mă trezesc că nu am șosete groase, să nu mai vorbim de căciuli...la fel am pățit-o și când a venit vara...îmi lipseau pantalonii scurți.

Nicicum nu reușesc să "fac vara sanie și iarna car"...Ei bine, de data asta am pățit-o și mai rău...a venit frigul și noi nu reușisem încă să ne punem centrală. Așa că am avut parte de niște zile, dar mai ales nopți, foaarte "creponate".

Situația e în curs de rezolvare, am luat copilul cu toate efectele lui și ne-am mutat temporar la buni, unde e cald și bine. Trei pisici și un cățel, în loc de una simgură - fericire maximă.

În altă ordine de idei: LA MULȚI ANI, TATI! Știi că te iubim mult.

12 comentarii:

Andreea spunea...

Credeam ca doar mie mi se intampla:) La prima transa de frig am avut noroc cu niste haine primite, dupa a venit caldura si am uitat ca se va face iar frig. Asa ca scoteam copilul in paturica. La multi ani si de la noi:)

Unknown spunea...

bravo mai, la multi ani si sa va traiasca!

la noi e si mai tragic :) ne-am pregatit cuminti din timp de venirea toamnei/iernii/frigului/ploii/cetii etc. numai ca intre timp.... ne-au ramas mici!

Danae spunea...

Spor la cumparaturi, asadar. Pai daca si iarna asta s-a gasit sa vina din octombrie? Pfui! Ea e de vina.
La multi ani pentru sarbatoritul vostru!

Andreea Badran spunea...

La multi ani si din partea clanului meu!Sa fiti cu totii fericiti!

Sabina Ulubeanu spunea...

e ziua lui Stefan? La multi ani! sa va traiasca si sa fie sanatos...si daca toit vorbeam de concidente...azi e nascut si tatal lui Vlad, haha!

raluca spunea...

@Bogdana - oficial, si eu invoc motivul ala cu ramasul hainelor mici fara sa le poarte. De fapt, sunt mai mult pe tipar de greiere, decat de furnica...
@Danae - cum ziceam "ne-a luat pe nepregătite"
@Sabina-stiu, radeam azi cu Stefan de intalnirea noastra si imi spunea si de tata lui Vlad. eh, mica e lumea...
Tati vă transmite mulțumiri tuturor pt urări...de pe șantier, din păcate

sultana spunea...

LMA si de la sultana. azi am purces si eu la cumparat ghetute, m-am ingrozit de preturi. miine ma duc sa le schimb, tb un nr mai mare :)

Malina spunea...

i-am urat si pe facebook si pe sms, mai putin pe twitter.

asa ca LMA si pe blog.
traiasca social media! traiasca stefan!

alina spunea...

LA MULTI ANI!

Si sa va rezolvati problemele de incaldurire cat mai repede! :)

raluca spunea...

@Bp - am avut acelasi soc cu ghetutele, asa ca, pana una alta, i-am luat ciorapei grosi!:))
@Alina- tocmai am aflat ca, chiar daca de maine avem centrala, dureaza cam doua sapt pana vin astia de la gaz sa puna contorul:((treaba romaneasca, adica.
Multumim tuturor pt urari.

sultana spunea...

bine ca totusi s-a incalzit !
eee, ce crezi ? ma intorc sa schimb ghetele si nu gasesc un nr mai mare acelasi model, ci altul, cu 30 ron mai scumpe, ceea ce le aduce la 200, in conditiile in care nu e vreun mare brand la mijloc. ma plingeam ieri ca sint cam scumpe :)?

stanca spunea...

La multi ani si de la noi, cu oarecare ardeleneasca intarziere. Pupici.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin