luni, 10 ianuarie 2011

La sfârșit de... vacanță

Vacanța noastră a luat sfârșit de-aproape o săptămână, dar abia acum mă simt în stare să scriu ceva aici. A fost o vacanță luungă, cât să ne-ajungă pentru ceva timp de-acum încolo...

A fost frumos, cu multe întâlniri, cu cadouri, cu multă odihnă și cu multă multă zăpadă. Ca-n povești.

Credeam totuși că întoarcerea acasă la jucăriile de aici, la pești și la pisică, va fi primită cu oarecare entuziasm...Ei bine, nu! Matei nici nu a vrut să intre în casă, voia înapoi, la "iuiu"(bunicul). Trei zile mi-a tot pomenit prietenii de la Cluj - pe Acu(Marcu), Adei(Andrei) și Pipi(Petri).

Și despre mine două vorbe - mă simt mare de tot, mă mișc destul de greu și freamăt de nerăbdare. Deși mi-am propus să savurez fiecare moment pănă la naștere, să mă bucur de fiecare lovitură pe care o simt dinăuntru, nu pot să spun că nu aștept să-l văd la față; să-l țin în brațe, să văd cu cine seamănă.

Mai sunt două luni, dar sunt sigură că timpul va zbura pe negândite...și încă nu-avem nume...








10 comentarii:

Andreea Badran spunea...

M-am si speriat cand am citit titlul. Desi am vorbit cu tine, stiam ca sunteti ok, m-am gandit la tampenii. Of
Cat priveste numele lui bebe, mai e ceva timp sa va hotarati. dar macar o lista aveti? Daca nu, te ajutam noi!

raluca spunea...

Hai că am schimbat titlul, să nu mai dau emoții la lume :)
Cumva niște direcții avem, știm mai degrabă ce nume NU vrem...ajutorul e oricând binevenit!

Unknown spunea...

si eu la fel am patit, ca la mine apare in continuare "am inceput cu un sfarsit"....

doamna, doua luni, doua luni, dar sa stii ca o sa te solicit in una din astea doua luni, dupa ce se naste nr 3 si revenim acasa, sa ne vizitezi si sa ne faci o photoshoot cu totii.
am zis.

sper ca nu intri in vreun prenatal :)

Delia spunea...

hai ca mai avem putin, acus, acus! sper ca te simti bine!

raluca spunea...

@Bogdana - solicita-ma linistita, ca prenatal n-avem:)sa dea Dumnezeu sa ma simt in forma de shooting-uri pana la finele acestor noua luni!

@Delia - ma simt bine, doar putin greoaie...nu prea imi vine sa umblu mult...

Anca spunea...

Imi era dor de voi, de Matei intr-un mare fel, si am deschis in fiecare zi blog-ul sa vad noutati!Poate schimbati locatia si vine bunicul sa va viziteze ca Matei sa mai uite de dorul Clujului, desi tare imi e teama ca microbul o data intrat greu mai scapa( mi-e teama pentru mine ca e tare departe Clujul)!Va pup si astept sa ne vedem curand( daca pot sa va dau un ajutor, eu, in vesnica mea asteptare a unui ingeras, am nenumarate variante)

sultana spunea...

bine a(ti) revenit! ce mare a crescut matei, asa mi se pare dintr-o data, poate n-am mai intrat eu de mult pe bloguri:) cit despre tine, nu cred ca esti mare deloc, ma rog, la "sistemul tau de referinta" poate, dar din afara nu cred. nu cred pina nu vad :))

sultana spunea...

*a(t)i

raluca spunea...

Anca, in loc sa astepti aici ceva, pune si tu mana pe tel sa facem cumva sa ne vedem live!
Bogdana - si pe voi v-as vedea live ca sa ma vezi si tu cata sunt de aproape...vine ziua lui Matei peste o luna. Oare ati veni?

sultana spunea...

mi-ar placea ;)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin