joi, 27 ianuarie 2011

Aproape în fiecare zi



This is the culinary obsession of the month!

Muffins.

De toate felurile. Nu știu dacă ați băgat de seamă. dar lista mea de bloguri culinare a crescut considerabil. Asta deodată cu dorința mea de a afla lucruri noi în domeniu.

Muffins cu cocos. Muffins cu portocale. Muffins pannetone. Muffins de ciocolată(foto).
Și lista rămâne deschisă.

A devenit deja un obicei ca Matei să plece la grădi cu un muffin în mână și tati cu unul în buzunar.

Nu are rost să vă povestesc cât de mult îmi plac mie.

Sunt ușor de făcut și al naibii de bune. Recomand celor care nu au încă tavă specială și hârtiuțe colorate să își cumpere!

Așa. Și cu asta am eliminat și biscuiții și dulciurile de pe lista noastră de cumpărături (despre care mă tot pregătesc să vă scriu, pentru că a suferit niște schimbări drastice în ultimul timp, de când am descoperit săpunurile handmade și nucile de săpun).

Later edit: iată și linkurile cu muffins-urile testate:
- muffins cu portocale
- muffins cu cocos
-muffins de cioco(fără wisky)
- muffins panetonne - cele mai bune, zic eu

7 comentarii:

Camelia spunea...

un link catre o reteta incercata de muffini? :)

diana spunea...

pfi, am avut si eu o perioada din asta. cred ca cel mai mult ne-au placut cele din blat de pandispan cu bucatele de banana sau piersici. iam!

raluca spunea...

diana - trebuie incercata, clar!

joujou spunea...

ce bine arata, mi s-a facut pofta, trimite-mi si mie o tura :)

tonaltzintli spunea...

Nu se poaaate! As fi jurat ca e creatia unui cofetar "briosar" si nu stiu cum de-am uitat sa te intreb care! (asta dupa ce darnicul Matei s-a gindit ca lui Max ii e foarte si i-a adus un brat de briose).
De-li-cioa-se!

raluca spunea...

ha ma ligia, cum crezi ca imi tratez eu oaspetii altfel decat cu lucruri facute in casa?:)

Razvan spunea...

Sunt delicioase! si vorbesc in cunostinta de cauza. Chiar si Matei, la un an si 2 luni a devorat una intreaga :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin