luni, 30 mai 2011

Unele altele

Recomandarea zilei, mai bine spus a lunii: acum două săptămâni am făcut prima comandă la Coșul de legume.

Eram curioasă foc ce gust poate avea rucola autohtonă, noi fiind mare fani rucola-de-supermarket, că de alta nu am găsit pe la piață.

Și am fost fidelizați total. E genială rucola de grădină! Ca să nu mai spun cum e salata crescută în bătaia vântului. Altă culoare(e tot verde, dar altă nuanță, evident:)), alt gust. Și credeți-mă, abia aștept roșiile!... și dovleceii...și mazărea... și fasolea verde!

Da, sunt puțin mai scumpe decât la piață, dar vă spun sincer, chiar merită. Nu poți să te aprovizionezi exclusiv de la ei, nu au toate sortimentele, dar să îți completezi mesele cu ceva sigur natural/organic/bio, merită.

Bun, astea sunt unele. Altele se referă la faptul că ne așteaptă o mare aventură: o excursie la Cluj cu trenul, cu doi copii și nicinuvreausămăgândesc câte bagaje:) Asta pentru că e acea perioadă cinefilă a anului, deși pentru mine va fi doar aerul de festival. Că despre vizionat filme nu prea poate fi vorba. Vă spun sincer, chiar mi-ar face bine o petrecere așa cum numai la TIFF poți vedea...

Și încă una: uriașul-Pavel e la fel de vorbăreț ca și ceilalți membri ai familiei - gângurește atât de melodios că mi se umple sufletul de încântare, poate voi reuși cumva să îl și filmez ca să vă arăt și vouă!




Și Ștefan, așa cum era când ne-am cunoscut:)

4 comentarii:

stefan spunea...

adica aveam ochelari si par grizonat :))

maria spunea...

eu sunt fan ceapa :)) petrecere frumoasa

Ligia spunea...

Vaaai, Raluucaaa, cît curaj!! Noi l-am dus o singură dată pe Max la Cluj, avea opt luni, dar cu maşina. Tren ştie doar pe distanţă scurtă (deşi chiar a fost fun si copilu’ fan). La voi e altceva, sigur Matei o să-i facă drumul tare plăcut lui Pavel… sau nu :D Va dăm randevu la TIFF, unde zburăm şi noi, ultimii bucureşteni din familion, peste două zile.
Drum bun!

Loredana spunea...

Va doresc sa va distrati fain in Clujul nostru!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin