luni, 5 ianuarie 2009

Adevărul e că...

Prietenul nostru Dragoş a specificat "Ştefan şi Raluca", asa că mă simt dator să contribui şi eu cu un răspuns adecvat la leapşa iniţiată. Nu de alta, dar se pare că am rămas ultimul de căruţă şi cam tot restul lumii şi-a făcut deja exorcizarea fricilor în public.

Lista mea cu frici, ediţia 2009, e un pic mai scurtă decât cea din 2008, dacă s-ar fi publicat şi atunci... Lipsesc (şi radiez de bucurie) două importante: sunt părinte şi mi-am schimbat un job odinioară minunat, cu unul nou-nouţ şi charmingly beautiful & challenging.

Pe listă au mai rămas câteva (şi cred că voi mai munci mult şi bine la sabotarea lor).
Aşadar, dacă nu mi-ar fi frică...

- aş avea mai multă încredere în mine
- aş da-o în bară şi aş învăţa că eşecul e o lecţie
- n-aş mai minţi
-(tot ca sinceritate) i-aş trata pe cei dragi şi cu adevăruri reci şi crude, în loc de clasica şi reconfortanta mângâiere pe cap
- as merge mai des la medic sa vad ce am si ce nu am, in loc sa-mi spun "ce-o fi, o fi"
- i-aş duce pe Raluca şi Matei în jurul lumii, în ritm de câte 2 ţări pe an (şi vom începe cu ceva tropical, apoi Islanda)
- aş scrie mai des despre ceea ce văd şi simt

Dau mai departe ştafeta către Mălina şi Mako, sunt curios de răspunsurile voastre.

2 comentarii:

Anonim spunea...

O leapsa foarte interesanta. o preiau asap. multumesc!

Anonim spunea...

uitati-va la un proiect interesant, asemanator cu leapsa voastra si care a facut istorie. http://postsecret.blogspot.com/ mie mi-a adus mosul cartile cu postcardurile astea, care vorbesc atat de simplu si dureros despre oameni

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin