luni, 15 septembrie 2008

La joacă pe covor


Recunosc, au fost momente când mi-am dorit să se termine cu căldura, dar parcă e prea drastică schimbarea! Nu vreau să vorbesc de faptul că ne-a cam prins în funduleţul gol. Adică fără garderobă de sezon. Asta se va rezolva probabil cât de curând. Problema no.1 o reprezintă faptul că nu prea ne descurcăm cu ploaia asta prelungită care ne ţine în casă. Nu zic, inventăm tot soiul de jocuri, dar până la urmă ne cam săturăm de toate...Aşteptăm cu drag sugestii de activităţi bebeluşeşti care se pot desfăşura între patru pereţi!

2 comentarii:

adra_bell spunea...

De-a lungul timpului a mers asa:
- sticla de plastic umpluta cu paste, boabe de fasole, etc, zangane f misto
- incarcatorul de telefon, cred ca merge orice cablu,... superjucarie
-tigaia, oale cu sau fara capac, pot fi folosite cu succes pe post de tobe
- calarit pe burta lu' mami, facut avionu'
- am invatat-o sa impinga o minge spre mine, tine joaca cam unsfert de ora, e drept ca eu chiui mai tare decat ea.
-i-am cumparat niste marionete, nu stiu daca asta e denumirea corecta, papusi d-alea de se baga pe mana, facem teatru, se distreaza copios
Toate activitatile astea sunt distractive maxim un sfert de ora, rar mai mult, apoi ne reinventam

raluca spunea...

mulţumim de idei! am încercat cu sticla umplută care a fost întâmpinată cu chiote de încântare. bineînţeles ca într-un minut a ajuns în gură, ca de altfel TOATE lucrurile pe care pune mâna, dar e ok, aşa descoperă el lumea. cât despre făcut avionul, greutatea lui nu mai îmi permite să îl ţin mai mult de câteva secunde, deşi ne place la nebunie. vom încerca şi celelalte idei, sunt sigură că voi avea succes cu ele.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin