miercuri, 3 septembrie 2008

Multumesc




Nu am cuvinte sa spun cat de mult ma bucura faptul ca Stefan e un tatic asa de dedicat. Iubesc la nebunie felul in care zambeste Matei cand il vede, felul in care rade cand se joaca ei doi, expresia de incantare maxima care apare in momentul in care tati il pune pe umeri si el e deasupra tuturor, cu manutele incurcate in bogata lui podoaba capilara. Ce mai, e asa cum trebuie sa fie. Matei e un baietel norocos ca are un tatic care ii poate oferi atatea.

Cat despre mine, nu pot sa spun decat ca simt nevoia sa multumesc lui Dumnezeu pentru toate darurile minunate pe care mi le-a dat in ultimul an.

2 comentarii:

zmeura spunea...

Salut,

acum am vazut mai bine pozele si mi-am dat seama ca va stiu de la Stavropoleos.

eu sunt Malina (aka Zmeura), mama unei fetite pe nume Mariuca. suntem aproape in fiecare duminica la slujba.
mi-am dat mai bine seama dupa poza lui tati al vostru.
poate data viitoare schimbam cateva vorbe.

seara buna si salutari lui matei cel mic.

stefan spunea...

Buna Malina,

Ne bucuram ca ne-ai recunoscut, adevarul e ca si noi te stim din vedere si dupa blog (pe care ti-l citim cu mare placere) si ne gandeam sa va abordam intr-o duminica.

O salutam pe Mariuca si pe parintii ei si... pe curand.

Stefan & Ralu

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin