joi, 22 octombrie 2009

Alta ca mine...nu găsești

Cât se poate de neadevărat!

Înainte de căsătorie, știam sigur că TOȚI cei care aveau același nume de familie, îmi erau cu siguranță rude. Iar dacă mă căutai pe internet, dădeai de mine din prima. Și doar de mine.

Ei bine, acum lucrurile s-au schimbat puțin. Spun puțin, pentru că "Bradea" nu e un nume foarte răspândit, chiar dacă e mai întâlnit decât vechiul meu nume...

M-am gugălit din nou și am găsit alte trei(TREI) tize: una din Focșani, 24 ani, cu activitate intensă pe hi5, care mărturisește că e "o carte închisă" în ceea ce privește preferințele ei sexuale, o alta(poate aceeași), mare admiratoare a Danei Rogoz (aka. Abramburica).
Mai am o tiză ce cochetează cu fotografia la un nivel cam amatoricesc, de 28 de ani, culmea, tot din Cluj și ultima, o bunăciune de Galați...
Așa că, dacă mă gugălește cineva, în căutarea unor informații, va fi indus groaznic în eroare și nu prea am ce să fac.

L-am căutat și pe Matei, nu am găsit nimic și am răsuflat ușurată. Are un loc doar pentru el în realitatea asta virtuală.

3 comentarii:

sultana spunea...

pai... toata lumea face search acum sa vada cite copii are :) nici eu nu am, pt ca eu mi-am pastrat numele de fata dupa casatorie:) insa am cautat acum, ca veni vorba, o varianta cu numele sotului si nu exista, la fel si pt petru.
eu ma bucur, in orice caz, de unicitatea asta :))

Danae spunea...

Esti norocoasa cu numai 3 tize.
La mine clar sunt mai multe... la fel si-n cazul frunzelor. Asta e! Deja e prea tarziu pentru noi...

cris spunea...

Haha!! ce tare! eu numai o Cristina Donea recurentă ţin minte din research-ul googlesc, era ceva războinică prin afganistan:))

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin