miercuri, 17 februarie 2010

Ghinion

Dacă nu mi-aș fi luat umbrelă, probabil că nu mi s-ar fi întâmplat. Problema era că trebuia să o am, pentru că altfel mi-aș fi udat fotografiile, prea mari ca să le pun în geantă.

Așa că am comis-o tocma azi când aveam mare nevoie de mâna dreaptă, că doar urma să am un shooting...și am căzut fix în fața lui "dorel" și a colegului, care au început să râdă ca niște dobitoci, chiar dacă era clar că e nasol de tot...Mărturisesc că pentru o secundă, mi-am dorit să se dărâme scara pe care era cocoțat.

Mă voi duce să îmi fac o radiografie, să văd cât e de grav.

Am scris toate astea doar ca să vă avertizez că e nașpa rău pe afară, să nu vă gândiți cumva la o plimbare cu copilul...

Later...nu e ruptă, dar tot doare!

4 comentarii:

mamica de Sebastian spunea...

Off sper ca nu acuma sa-ti fi rupt mina,sanatate

Andreea spunea...

Sper sa nu fie grav:( Multa sanatate!

Unknown spunea...

Of, biata de tine... Sper sa fii bine pana la urma.

Si eu am cazut luni dar eram de mana cu sotul, cre mi-a amortizat socul. Era gheata oglinda iar eu im pusesem incaltarile gresite.

Ieri si azi n-am mai iesit deloc pentru ca ar fi trebuit s-o iau pe zuzulina n sling si nu eram deloc sigura pe picioarele mele. MMi-e cam necaz.

sultana spunea...

bine ca nu e asa grav. cica frunza de varza ar repara repede si eficient

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin