miercuri, 31 martie 2010

Așa da îngeri!



Am folosit pluralul pentru că e îngerul lui păzitor plus ai noștri...

El e în regulă, nici o zgârietură, iar eu încă nu mă pot ține pe picioare.

Vă doresc să nu treceți NICIODATĂ prin așa ceva!
Am lăsat-o acolo pentru că e prea grea să o ridic singură...

22 de comentarii:

Lala spunea...

Auch. Bine ca nu a patit nimic !

Delia spunea...

doamnee! imaginea e foarte puternica:((. bine ca e bine!

Geanina Lisandru spunea...

Vin sărbătorile, totul se mișcă...le mișcași bine de tot...

Să ai zile pline de iubire alături de minunile tale!

sultana spunea...

naspa rau..

Sabina Ulubeanu spunea...

vai ma:((((
aveti grija.
iti povestesc acum ceva sinistru, da nu mai puteam sa tin atata in mine.
Fetita prietenei mele cea mai buna, deci mi-e ca o sora, si fata ei e ca si fata mea pentru mine. 4 ani.
A cazut sambata cu un leagan.
leaganul a intrat intr-un fier.
hemoragie interna masiva -ficat rupt, 20% sanse inainte de operatie.
prietena mea a albit cele 2 ore cat a durat interventia.
fata e stabila, dar e crunta refacerea.


V-a pazit Dumnzezu!

raluca spunea...

Dumnezeule, Sabina!!Ii doresc tot binele din lume prietenei tale...
Eu inca nu realizez pe langa ce-am trecut. Matei statea pe jos si tragea sertalele...ORICAT de mult ai grija, fara protectia de la Doamne Doamne, tot se pot intampla nenorociri.

crina spunea...

ai dreptate raluca. astia mici au un inger păzitor, altfel s-ar intampla numai nenorociri chiar si cu noi langa ei. matei s-a speriat rau?

raluca spunea...

s-a speriat mai mult vazandu-ma pe mine cum m-am speriat..si iti dai seama ca nu am putut sa il iau in brate si sa il pup pe loc, ca nu ar fi priceput ca a facut ceva ce nu trebuia...ar fi crezut ca il felicit ca a daramat mobila.

crina spunea...

daca există o parte bună e că s-ar putea să nu se mai apropie de comoda aia o bună bucată de timp. Rares a căzut acum 2 zile cu scaunul de masă peste tot corpul lui, la 20 de cm de mine. Știi că nu mai incearcă să o escaladeze, nu? :) pupăm!

Sabina Ulubeanu spunea...

asa e, oricat ii pazim, fara ajutor de mai Sus....
numa ca ce ma infiora ape mine e cantiotea de astfel de evenimente pe metru opatrat, ca sa zic asa, parca prea des le-am auzit in ultima vreme.
Din fericire ei nu se sperie asa de tare ca noi, o sa uite repede.
Un pup pt Matei.

adra_bell spunea...

Off, sa va pazeasca si de acum inainte. M-ai speriat rau, am eu un fix cu un raft de carti de pe hol, care nu e asigurat, restul dulapurilor sunt prinse suplimentar in perete cu holtzsurub (nu stiu cum se scrie corect:D)

raluca spunea...

Adra - prinde raftul, dar spune si o rugaciune, ca toate holșuruburile din lume nu fac treaba fara ingerasii astia!

Andreea Badran spunea...

Wow Matei! Nu stiu ce sa zic mai intai: "welcome to the club" sau "doamne pazeste!". Bine ca s-a proptit sandramaua aia in sertare si-n pat (asa pare) ca altfel praf il facea. My God!

Ema spunea...

Slava Domnului ca a scapat teafar! Ti-am descoperit blogul acum vreo saptamana si te citesc cu placere, dar sper sa nu mai fie asemenea relatari, mai ales ca am si eu un baietel de aproape sase luni si ma gandesc uneori cu teama la cate i s-ar putea intampla. Daca ingerii pazitori nu si-ar face treaba, intr-adevar!

Lizi spunea...

Dumnezeule!!!!Imi inchipui cu greu cat de tare ai tremurat.Numai gandindu-ma parca simt ceva tremur in genunchi, dar tu...
Dumnezeu si toti ingerii sa protejeze copii de toate relele pamantului, atat fizice cat si sufletesti.
Numai bine!

Unknown spunea...

Slava Domnului!Prindeti dulapurile acelea in suruburi ca astia mici sunt nazdravani rau.

adra_bell spunea...

da, stiu, avem si noi niste ingerasi care ne-au salvat mai demult de o creanga buturuganoasa. A cazut la un metru in fata caruciorului Evei

stanca spunea...

Degeaba,varsta asta e cea mai grea...pentru noi si pentru ei. Mai tot timpul ma confrunt cu dilema: pana la ce punct e safe pt el sa-l las independent sa descopere, sa cerceteze si cat sa-i interzic si sa risc sa-l frustrez. Totusi, cu fiecare zi ne conturam anumite reguli, cum ar fi, nu avem voie la sertare, sa ne cataram pe scaune sau sa cotrobaim prin camara. Cel mai nashpa e ca prinde la parc o viteza de nu-l ajunge nimeni.Acolo e stresul meu mare...imi fac cruce cand ieshim shi cand intram in casa. Va pupam shi le multzumim shi noi ingerilor.

Andreea spunea...

Bine ca nu a patit nimic, si eu cred ca sunt multe situatii cand ne tine ceva in brate.Noi stam intr-o zona cu blocuri inalte de unde ne-au "ratat" milimetric tigari aprinse aruncate de la etajul 9-10. Asta fiind nimic pe langa povestea spusa de o vecina: un borcan cu mancare aruncat de la etajul 5 a ratat un bebe in carucior.

alina spunea...

OMG!

Cat despre invatat din isprava, nu vreau sa fiu sceptica ... dar ... acum cateva zile Anna a vrut sa se spele pe dinti cu ... aparatul de ras al lui taica-sau (uitat din greseala pe chiuveta la baie), s-a taiat crunt la buza, nu stiam cum sa mai oprim sangele, a fost speriata, a plans, ce mai, ditai drama ... Azi imi cerea iarasi aparatul (fireste ca acum e pus suficient de sus incat sa nu-l mai poata atinge), "'pala mami Anna dintii?". Si n-ar fi singura patanie din care n-a invatat ... noroc ca invatam noi.

raluca spunea...

Alina - vreau sa iti spun ca primul lucru in dimineata asta a fost sa mearga la sertare...deci stiu, unii nu invata niciodata :)))zilele astea vom bate in cuie de perete comoda aia, zau, ca am cosmaruri numai cand aud ca se deschide un sertar.

Razvan spunea...

bai, ce sa mai zicem... in primul rand bine ca nu s-a intamplat absolut nimic! Asta e cel mai important. We can relate, too... si Matei si mai mic a inceput sa ne dea emotii, rostogolit (cateodata de 3-4 ori consecutiv..de se termina parcela) impins in picioare pana aproape de marginea "prapastiei". Cel mai greu e sa trasezi linia dintre modul explore si modul supraveghere activa. In rest, numai bine si poate ne mai vedem, printr-un parc dupa paste? :) Agonie si extaz tot in carcasa lu doamna culcer e, sa vi-l dam inapoi :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin