marți, 7 septembrie 2010

Micul studio nu doarme

Cu toate evenimentele recente și cu canicula de care m-am tot plâns, nu am mai spus aici ce vizite am mai avut la micul studio. Devine din ce în ce mai distractiv cum un fotograf cu burtă face poze la alte burtici și pitici. Eh, burtica abia acum intră în peisaj, ce-i drept...

Să luăm pe rând oaspeții de seamă: Răzvan și Bee ai fost extrem de inspirați când s-au gândit să le facă un cadou mișto părinților - proaspeți bunici de ziua lor. Urmarea a fost shooting-ul cu cei mai mulți participanți pe care i-am avut la noi în studio. Și cu ocazia asta am descoperit că micul meu studio poate fi extrem de încăpător.





Mai țineți minte când povesteam cum îmi doresc și niște vizite feminine? Ei bine, lucrurile s-amu mai echilibrat, odată cu venirea lui Maia și-a lui Leia, două fetițe fix de vârsta lui Matei:





Nu pot să nu vă povestesc și de Mara, care tocmai și-a serbat ziua de naștere împreună cu sora ei proaspăt botezată, Miruna:





Și la final vă mai invit odată cu drag la noi!

3 comentarii:

Sabina Ulubeanu spunea...

ee, ce frumos;)
si saca maia si leea au o mamica laura, lumea e foarte, foarte mica:))

Razvan spunea...

Chiar ca am fost multi... :D Cert e ca ne-am simtit extraordinar si in mod sigur vom reveni!

Lavinia - edukid.ro spunea...

Ce distractie pe acolo! Vrem si noi :D venim cu jucarii, cu tot :D

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin