luni, 23 mai 2011

Cel mai cool






Nu-i așa că e cel mai cool accesoriu? Și e universal, merge la fel de bine la tătici ca și la mămici. Da, vorbesc aici de copil purtat evident. :)

Iar pozele astea sunt de acum o săptămână. De atunci, am mai renunțat la textilă. Acum, ținuta în marsupiu e body cu mânecă scurtă și scutec. Atât. Suficient.

Oh, să vedeți ce mândră sunt când văd cum întorc fetele capul după soțul meu cel cool! :)

Și pentru cunoscători, în prima poză tati făcea Geocaching :)

4 comentarii:

DoarEu spunea...

Buna!

Te rog mult ma poti ajuta la promovarea mini proiectului cu povesti personalizate pentru copii?

Sa imi faci putina reclama printre prietenii care au copii, nepoti, fini....etc.

Multumesc! (am zis ca daca blogul cu povesti are aspect nou, sa profit).

http://povestilelizei.blogspot.com/2011/05/povesti-personalizate-pentru-copii.html#comments

Toate cele bune,

Claudia

Razvan spunea...

:)) Si inca ce geocaching, 3 FTF in a row :) Ramane stabilit, sambata / duminica, ora 18 MeTzeRe - traditiona cache :)

Simona spunea...

Da, trebuie sa recunoastem foarte cool si domnul sotz si accesoriul :-))) Bravo, sper sa ia exemplu cat mai multi tatici dupa voi :-)

Sabina Y spunea...

Frumos, imi place genul asta de purtator. E cul, da. :d

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin