marți, 20 decembrie 2011

Prima apariție

... în public s-a desfășurat așa cum mă gândeam: fără emoții, fără mare caz, nu foarte prezent dar nici absent, cu costumul acceptat pe jumătate și dat jos aproape de final.
Chiar dacă eu nu sunt foarte mulțumită de grădiniță, se pare că Matei s-a adaptat acolo și o tratează în cel mai corect mod: cu lejeritate (nu le prea bagă în seamă pe "doamnele", care nici nu îi plac, dar nici nu îi displac). Răspunde la cererile lor, dar nu se strofoacă...

În continuare mi se pare că nu e stimulat suficient, că nu încearcă nimeni să-l descopere și să-i încurajeze calitățile native. Sistemul(cel vechi și de demult) merge pe uniformizare, pe aliniere, de răspunsuri previzibile. The safest way... Toți pitici, toți cu costume roșii cu verde. Toți același cadou - fetele o păpușă, băieții o mașină roșie.


3 comentarii:

Monis spunea...

La ce gradinita merge Matei?
Educatoarele astea sunt ele insele uniforme si... previzibile, de unde sa scoata creativitate daca nu-i...
Pe mine au inceput sa ma ingrozeasca descoperirile pe care le fac vis-a-vis de sist de invatamant si ma afund si mai cu furie in lecturi despre unschooling.

Dar Matei e minunat, asa cu jumate de costum :).

raluca spunea...

e o gradi frumoasa, langa parcul Ioanid... dar o gradi de stat... Am asa niste cuie impotriva lui, offf.

Audrey J spunea...

Nici nu vreau sa ma gandesc pana acolo. Mi se pare ca e cale luuuunga, lunga pana la cresa / gradi etc. Eu zic ca e foarte bine ca Matei se implica si nu prea. Asta inseamna ca integrarea in colectivitate nu ii schimba prea tare personalitatea.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin