sâmbătă, 4 februarie 2012

Ce mi-aș spune


E un proiect mic dar minunat, la care am participat cu drag, alături de niște mămici de suflet.

Ideea de bază e următoarea: Dacă te-ai putea întoarce înapoi în timp, la momentul dinaintea nașterii primului tău copil, ce ți-ai spune? Și asta tocmai pentru că maternitatea ne-a schimbat pe toate, am învățat o grămadă de lucruri, de la copiii sau de la alții, lucruri pe care poate nu le-am găsit în cărți, sau dacă le-am găsit am trecut poate mai departe.

.

4 comentarii:

sakura spunea...

Sunteti frumosi.
Si puternici.
Pavel vroia sa tina el placuta? :)

Din fotografie reiese ca voi din vara planuiati proiectul acesta, nu?

raluca spunea...

nu la placuta, ci la sapsa lu frate-so voia sa ajunga:) totul s-a facut prin septembrie parca, destul de pe repede inainte. A aparut ideea, am facut un brain-storming mic pentru fraze si ne-am adunat, cine a vrut, inainte de o intalnire Leche League:)

Ema spunea...

Eu mi-as spune doar atat: copilul care-o sa creasca sub ochii tai e mai minunat decat tot ce ti-ai imaginat vreodata despre el! Si asta in conditiile in care copilul meu are o intarziere reala, cam de un an, in dezvoltarea cognitiva si motorie. Dar tot intrece toate plasmuirile imaginatiei mele, anterioare nasterii, despre cum va fi el.

sakura spunea...

Ralu, ai o leapsa de la mine :)
http://dpnori.blogspot.com/2012/02/movie-time.html

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin