duminică, 8 iunie 2008

poveste cu pisici şi alte jivine mici


relatia mea cu felinele a inceput practic acum vreo 5 ani, cand untr-o zi friguroasa am gasit in mijlocul drumului un ghemotoc de pisica ce urla cat o tineau plamanii. bineinteles ca am cules-o, spre disperarea ulterioara a lui tata (singurul cititor al acestui blog hihi).era o disperare nejustificata, tinand cont de faptul ca nu coabitam la vremea respectiva. acea prima pisica (in prezent bunica castrata f desteapta si cumpatata)ma insotit un diverse locatii de pe traseul vietii mele tumultoase la vremea respectiva. adica a stat in cluj, in chirie, apoi a fost carata la sibiu, ca in final sa revenim la cluj, dedata asta in casa parinteasca. traseul meu a continuat la bucuresti, al ei s-a oprit. a devenit iubita lui tata, spre incantarea mea si exasperarea lui mama. in urma singurei ei ocazii de a procrea, au rezultat trei pui. pe unul cam uratel(tot fetita)nu a dorit-o nimeni asa ca a ramas si ea in familie. deci ai mei au acum 2 pisici, una castrata si fiica ei foarte prolifica si iubitoare de vagabondaje si socializari cu motani necunoscuti. deja a produs doua transe de pui, cate 6 de fiecare data. ei si-au gasit stapani prin intermediul presei locale si a internetului. va urma...

Niciun comentariu:

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin