miercuri, 26 noiembrie 2008

Mereu în priză


>

stt...miercurea e linişte...

6 comentarii:

Dan Gheorghe spunea...

da, mereu la datorie...

Anonim spunea...

citeam posturile mai vechi de pe blog despre cum era matei cand era mai mic si as avea nevoie de sfatul tau....am unbebe de 4 luni jumatate care nu stie sa adoarma singur...in timpul zilei pt ca noaptea adoarme la san. Tu cum ai reusit sa il inveti pe matei? Multumesc otilia

raluca spunea...

eu muuuult timp l-am adormit la sân şi ziua...şi acum ni se mai întâmplă. dacă e odosit, îl pun să mănânce şi adoarme în două minute. sau e suficient să îl pun în poziţie de mâncat, să îl ţin puţin, să îl mângâi pe cap şi să doarmă. el nu a dormit veci singur pus în pat.deci nu pot să mă laud încă că am reuşit să îl învăţ...nu e o reţetă care să funcţioneze mereu. ştiu că alţii sunt mai norocoşi decât noi. multă sănătate la bebe tău şi baftă cu somnul!

adra_bell spunea...

Da, astia micii au o mare fascinatie pentru prize, stechere, etc. Eu i-am dat Evei un triplu sa se joace cu el, am zis ca asa nu o sa mai fie atrasa de alea functionale. Ti-ai gasit! De doua ori a reusit sa scoata televizorul din priza (sloturile goale aveau protectie, bineinteles), asa ca am legat toate stecherele cu scoci. Acum nici noi nu mai putem sa le scoatem din priza.

alina spunea...

Nu știu de ce dar Maria nu a fost atât de fascinată de prize, ștechere șamd. Avea alte interese. Anna în schimb, parcă ea e în poza voastră, Matei nr. 2 :))).

Cât despre adormitul la sân, eu am ignorat sfaturile împotrivă, deși știu că sunt de bun-simț, având două certate cu somnul, asta a fost singura soluție. Maria a început să doarmă peste noapte (cam 12 ore) din momentul în care am înțărcat-o (fără proteste), pe la 1 an și ceva. Sper să fie valabil și pt Anna, de ex azi-noapte s-a trezit, din cauza dinților, de nu mai puțin de 10 ori, de fiecare dată n-a adormit decât cu sânul în gură (deh, endorfinele din laptele matern ...).

raluca spunea...

Matei nu e certat cu somnul, problema e doar cu adormitul. varianta la sân funcţionează de minune, aşa că deocamdată nu voi renunţa la ea. or fi de bun-simţ sfaturile anti, eu sincer nu văd nimic rău în asta. caut şi alte metode, dar deocamdată...

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin