vineri, 10 aprilie 2009

18 bucăţi

Adică 9 perechi!

Cred că am exagerat puţin, dar nu m-am putut abţine...Explicaţia: Week-end-ul trecut am fost la Autor şi la Târgul de hand/made din Fabrica. Şi m-am cam destrăbălat...Dar sunt aşa de fericită cu achiziţiile mele!

Ar fi frumos să pun link-urile autorilor, dar nu prea am timp acum...Vă spun doar că rândul din mijloc - orizontal, e realizat în totalitate de IMADthis!, pe care o voi căuta şi la târgurile din week-end-ul ăsta, să îmi mai măresc puţin colecţia. Mi-a plăcut de ea.

Pick your favorite!

12 comentarii:

diana spunea...

Astea sunt momentele in care ma bucur ca nu-mi sta bine cu cercei lungi. Altfel mi-ar fi fost frica sa merg maine la targ :)))

Sa-i porti sanatoasa, sunt super simpatici toti.

capreleirinucai spunea...

mamaaaaaa ce bine arata! mie-mi plac aia metalici din coltul din dreapta sus... si aia cu lebada... si aia rosii atarnatori... si toti ceilalti. uf, bine ca nu-s in bucuresti! am scapat!

Unknown spunea...

diana, dar eu am plecat cu patru perechi de margele (lola, of course) o brosa (carla szabo) - asta sambata doua tricouri si o rochie - asta duminica

deci si fara cercei, si poti ajunge la sapa de lemn :))))

si sa nu spui ca nu iti sta bine cu tricou/margele la gat sau rochii!!!

stefan spunea...

Doamnelor, ma scuzati ca ma bag si eu. Am zis-o la prima vedere si vreau s-o zic si acum.
ca pasionat de geografie (si de lectiile alea care incepeau cu asezarea geografica, relieful si se terminau cu servicii), sunt innebunit dupa cerceii cu vaca si sonda. Adica "Agricultura si Industria" :-))

raluca spunea...

@diana - erau o gramada de cercei mişto neatârnători, să ştii...în plus, ce a zis bogdana - o tonă de alte chestii

diana spunea...

Asa, Raluca, otraveste-ma :))) Bagati-mi prostii in cap :))

La mine treuie perechi de 4 perechi, deci faliment clar :))

raluca spunea...

eu îmi spun mereu că măcar atât merităm şi noi...haha

Andreea Badran spunea...

Si mie tot vacile mi-au placut cel mai tare!

alina spunea...

Superbi, toți!!!

Tea spunea...

I loooove the swans..
De la noi nu ti-a placut nimic? Atunci te rog sa imi pui o vorba buna la I Mad This, poate vin(d)e si pe Charity :) Iti mai recomand ceva divin - http://picturici.blogspot.com/

raluca spunea...

@tea - mersi de link, l-am pus in blogroll. de la voi nu am luat nimik pentru simplul fapt cca imi facusem plinul cu o saptamana in urma si m-am gandit sa nu exagerez. Lasa ca mai sunt ocazii!

lauraki spunea...

Va invitam sa targuiti si la primul targ de handmade pentru copii din Bucuresti la sub-carturesti sambata 25 aprilie.
site-ul oficial al targului este
www.kihi-kiha-and-co.ro

Cu drag,Laura de la kihi-kiha

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin