luni, 6 aprilie 2009

În pădurea cu-usturoi

La venerabila vârstă de 14 luni, Matei a participat pentru prima dată la o acţiune de plantare stejari pe terenurile patriei, al[turi de voluntarii MaiMultVerde, evident.
Mai precis, în pădurea Snagov care, datorită cantitaţilor impresionante de leurdă, a fost numită şi pădurea cu-usturoi.

Duhnea la fiecare pas. La propriu. Drept urmare, pe lângă plantare, a fost şi la cules! Căci ne-am întors acasă cu sarsanalele pline, lăsând o dâră mirositoare pe şosea.

Mai mult, lăsăm imaginile să vorbească!


Ne-am făcut intrarea în forţă!


Matei verifică terenul...


Munca înnobilează...


Coordonează voluntarii...


Pauză de masă: meniul zilei - sărăţele cu leurdă


Cum ar fi munca fără prieteni?

Alături de noi, au mai participat Măriuca cu mami şi tati şi mătuşa Ioana.

5 comentarii:

Unknown spunea...

bravo, mai! felicitari! noi am avut program de voie numai sambata ca duminica am fost la program strict...

Andreea Badran spunea...

Ce frumos ... bravo voua!
Cat depsre leurda ... daca stiam ... veneam si eu!

ioana spunea...

sunt matusa!?!?! YEY i'm so flattered!!
doar sa nu-l invatati sa-mi spuna "tusica", da?!
:)

TreiBadica spunea...

la urmatoarea plantare incercam sa ne mobilizam si noi. pare mult mai interesant decat in parc!

McDreamy spunea...

Din intamplare am fost si eu la acea sesiune de plantari...

Ma bucur sa iti citesc blogul!

Sa te bucuri de pruncul tau!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin