joi, 23 aprilie 2009

Întâmplări din jungla bunelor maniere


Faptele prezentate în continuare sunt cât se poate de reale şi mi s-au întâmplat toate mie, într-o singura zi!

1. Trec în fiecare zi, cel puţin de două ori, pe lângă acel magazin şi nu am văzut NICIODATĂ pe nimeni. Mă gândeam că probabil, e un paravan pentru un alt gen de afaceri...Că altfel, cum ar putea supravieţui un magazin de Teleshopping, ascuns la parterul unui bloc?

Pentru că am fost rugată să intru acolo şi să mă interesez de un aparat-minune de exerciţii abdominale cu nume complicat, m-am căţărat cu greu pe treapta de la intrare şi am deschis uşa de care era legată o ditamai talangă-vestitoare. Că deh...clientul-unic din luna în curs, trebuie întâmpinat cu braţele deschise, nu?

Din spatele unui birou extrem de înalt, apare o cucoană, care, după ce mă priveşte sictirit, pe deasupra ochelarilor, îmi spune:

"Vă rog să vă lăsaţi căruciorul CU copilul la intrare!"

Nedumerită, mă uit la ea, apoi la gresie, să vad dacă e proaspăt spălată (nu era), apoi la roţile căruciorului, să văd dacă sunt cu noroi(nu erau)...

Îmi trec o mie de replici prin cap, printre care " Copilul meu nu e un bagaj murdar, nu e un animal, pe care îl laşi la intrare, de teamă să nu facă pipi în magazin...etc".

În loc de toate astea, spun:

"În cazul ăsta, NOI vom pleca"

Vine şi replica, tot pe deasupra ochelarilor:

"Nicio problemă!"

2. În parc, se apropie de noi, un cuplu de foarte tineri porumbei, îmbrăţişaţi. Ea, romantic, îşi întoarce capul înspre el, în căutarea unei sărutări.

El, contrar aşteptărilor, îşi întoarce capul peste umăr şi...trage un scuipat sănătos !?!

Ea se face că nu observă.

HUH?

3. Un domn relativ bine îmbrăcat, oprit la colţ de stradă, pare extrem de concentrat şi nu observă că îmi blochează calea.

Îl rog frumos să îmi dea voie să trec...Şi atunci înţeleg de ce nu ne văzuse!

Era ocupat cu o...unghieră!

Îşi făcea manichiura! La aer curat!

9 comentarii:

Unknown spunea...

gand la gand cu bucurie :)))))

raluca spunea...

cred ca as putea deschide o rubrica permanenta, doar cu din astea!

Unknown spunea...

unfortunately, si eu... nu exista zi de la dumnezeu sa nu ies din casa si sa nu ma intalnesc cu specimene din astea...

ralukpsk spunea...

extraordinar....am un magazin aproape de mine tot cu o mie si una de trepte cu marfa de proasta calitate la 10 lei si pe usa e o foaie lipita cu scotch cu un scris de laba gastii: fara mancare, fara carucioare..ce au ma carucioarele? e magazin de fitze? :O
cat despre cuplu si mosu cu unghiera...no comment...am intrat intr-un magazin si tipa isi facea unghiile..:-& nu ma sunt carticele din alea cu bunele maniere sau nu le mai cumpara lumea ca multe alte carti educative? pacat..ca sa te distrezi putin intra aici..http://tanaramamica.wordpress.com/2009/04/23/prostia-doare/
enjoy..:))

sultana spunea...

hop si eu azi cu una, care ti s-a intimplat si tie nu demult ;)

sultana spunea...

femela aia de la magazan e genul de personaj care-si primeste un glont in cap in filmele lui tarantino

raluca spunea...

at bp - cum spuneam, putem face rubrica...cat despre glonte, desi nu imi place violenta, zau ca i-as fi tras un cornet de hartie in fund (m-am jucat cu tevile in copilarie, nu stiu daca stii la ce ma refer)!

sultana spunea...

stiu, stiu :)) esti totusi mult prea blinda..

Tea spunea...

Dear, cel mai bine e sa (incerci sa) razi de ei. Happens to everybody:

Acum ceva vreme eram la un chiosc cu 100 de lei in mana (spaima vanzatorului, "bancnota-fara-schimb"), ii explic vanzatorului cat de rau imi pare ca n-am marunt - moment in care imi ia sticla de apa pe care vroiam sa o cumpar din mana si o pune inapoi in frigider :O
Eu ii spun ca imi place metoda lui de a face afaceri si ca o sa am grija sa nu mai revin.
Iar el, nonsalant: si nici sa nu mai revii..
:O :O

Acum ma prapadesc de ras, dar mi-a cam stricat ziua :))
Dar nici ca nu o sa mai revin :P

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin