luni, 6 decembrie 2010

Întâlnire de gradul... patru... sau cinci?

Probabil că toți o știți pe Delia, stăpâna Talciocului Urban. Apropo, nu uitați nici că sâmbătă e Talcioc la Verde! Știți probabil și că așteaptă și ea un băiețel. Ceea ce probabil că nu știți e că suntem amândouă fix la fel de însărcinate, pregătite pentru un peștișor de martie fiecare.

Prilejul întâlnirii noastre a fost unul cât se poate de frumos, la țol festiv, în singura-unica rochie mai de Doamne-ajută pe care o am(mă rog, o aveam, căci de o săptămână nu mai încap în ea, fiind într-o perpetuă expansiune).

Eram ca două mingiuțe vesele pe acolo și bineînțeles că nu am stat prea mult pe gânduri când l-am văzut pe Alexandru Tomescu la pozat cu alte doamne distinse. Am spus că ocazie ca asta nu se mai găsește, mai bine zis așa o combinație: două burți egale și un talent așa de rar. Cum spunea și Delia, poate se ia:)

Iar în timp ce noi îl hărțuiam pe artist, soțul personal era și el hărțuit de o blondă și-o brunetă...Sau era invers?



credit foto Dedi

3 comentarii:

stefan spunea...

ia te rog frumos, sunt colegele mele şi bârfeam amical ipostazele dumitale cu Mr. Stradivarius... nu că n-aş fi apreciat concertul, far from it.

delia spunea...

dupa fata lui Stefan, as fi zis ca nu te mai ia acasa cu el, la cat de hlizite si emotionate eram amandoua cu burtile noastre. sa fi fost de la vin? de la baieteii care ciocaneau in burtica semn de bucurie ca in sfarsit s-au cunoscut si ei?:) sau de la domnul Tomescu, mai emotionat decat noi 2?

Sabina Ulubeanu spunea...

las ca sunt sigura cu lui Alex i-a facut placere;) si sa stiti amandoua ca e o bomboana cu cei mici, Sofia era indragostita de el la 3 ani ;P

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin