vineri, 13 ianuarie 2012

Mărunte, mărunte


Ieri a împlinit zece luni.
A făcut și primii pași. Trei la număr. A fost uimit. Îi tot încearcă. Trei. Apoi se lasă.

De câteva săptămâni a și început să fie prieten cu mâncarea, mai ales supele și ciorbele. iubește fructele, ar putea ronțăi tot timpul mere.

Ca și restul familiei, adoră murăturile.

Pe lângă vechea pasiune pentru Matei, am văzut în ultimul timp cu crește o alta, pentru tatăl lui. Îl caută, îi sare în brațe, îl trage de păr. E tandru și galeș, un cuceritor. Sunt curioasă cum va crește.

Și eu și Ștefan suntem fascinați de el, stăm seara și îl contemplăm minute bune. Nu e chiar o contemplare silențioasă, ci una presărată cu șoapte despre ce a mai descoperit unul sau altul la el. Îl mângăiem cu vorbele noastre și ne culcușim de-o parte și de alta a lui. E atât de bine.

11 comentarii:

Bunatati de Poveste spunea...

Uau..ce amintiri frumoase vor deveni..si eu traiesc aceeasi poveste de mamica fericita !

g.cojocaru spunea...

:) La multe luni inainte si spor la explorat!

raluca spunea...

multumesc Gabi, si voua la fel va doresc!

sakura spunea...

Am venit si eu prin ciobul tau de sticla sa va urez ani, luni, zile, ore frumoase, in care fascinatia voastra unul fata de celalalt sa creasca, si sa va simtiti tot mai imbogatiti.
Si eu la primii pasi ai copiilor mei imi placea sa studiez expresia de pe fetele lor. Am luat aparatul si i-am filmat.

raluca spunea...

sakura - bine ai venit, te mai astept si altadata, iti multumesc mult de urari si ti le intorc si tie!

Mamiţuni spunea...

Ai, ce mutrita zen are!
Pot doar sa-mi imaginez ce faine trebuie sa fie serile la voi :)

AlinaS. spunea...

La multe lunitze si multe clipe din acestea pe care le traiti acum! Felicitari pentru pasi!

mariamirabela spunea...

La multe luni inainte, ce mare s-a facut, chiar si in poza pare mai mare, de nu am crezut initial ca-i vorba de Petru!

Loredana spunea...

Sa creasca mare!
La multi ani!

Otilia Mantelers spunea...

Ce ii mai iubesti! Scrii asa de cald despre ei!

raluca spunea...

oh, da Otilia, sunt indragostita fara scapare!:)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin