vineri, 4 iulie 2008

in tari vecine






Am fost impreuna cu nasii, in prima vacanta a lui Matei,la bulgari. La balchik. Si ne-am intors foarte incantati, tristi ca a fost atat de scurt.
piticul s-a comportat excelent, a fost foarte interesat de tot si de toate. Pentru ca l-am dus peste tot, am fost si la Nesebar, unde Orasul Vechi este o bijuterie, facand abstractie de hoardele de turisti si de standurile cu kitchuri. Bineinteles ca nu puteam rata gradina botanica si castelul reginei Maria de la balchik, desi am fost tentata sa spun pas din cauza caldurii deloc prietenoase pentru vizitari turistice. Castelul nu m-a prea impresionat, poate pentru ca cardurile de rusi care se inghesuiau peste tot luasera tot aerul disponibil, in schimb gradina botanica e o bijuterie, cocheta si eleganta.
Un mare plus al sejurului nostru a fost mancarea delicioasa pe care am mancat-o in fiecare zi la alt` stabiliment. O gramada de chestii cu profil marin (peste, scoici, calamar) delicios preparate si precedate de fiecare data de un tarator. Asta e o supa rece, asemanatoare cu tzaziki-ul grecesc, poate putin mai saraca in usturoi, dar tot cu castraveti rasi in iaurt. e un must pentru cei care ajung acolo.
si matei se poate lauda ca a avut parte de mese copioase cam peste tot. a fost alimentat pe plaja, in masina, la restaurant, pe marginea piscinei, in gradina botanica... sa speram ca nu am deranjat pe nimeni.
bineinteles ca puiul nostru a facut baita atat in mare, unde s-a cam speriat de valuri, cat si in piscina hotelului, unde se pare ca i-a placut mult. la soare nu l-a tinut deloc, dar in aerul de mare a tras nisate somnicuri pe cinste. nasii lui au fost la inaltime cu smotocitul finutului lor, spre incantarea reciproca.
una peste alta, expeditia noastra a fost de un real succes, am impresionat intreg litoralul bulgaresc datorita varstei noastre fragede si a mutritelor simpatice afisate. cu siguranta o vom repeta. important e ca am spart gheata si am vazut ca nu e asa complicat sa pleci cu copilul in vacanta.

2 comentarii:

zmeura spunea...

si noi am fost recent la nesebar si ne-a placut, mai ales Mariucai.

in alta ordine de idei, Mariuca si mami va saluta si spun despre Matei ca e foarte dragut.

raluca spunea...

am citit despre vacanta mariucai si matei ii transmite ca abia asteapta sa mai creasca putin sa poata sa se joace si el cu jucarele in nisip

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin