joi, 23 octombrie 2008

Who Can Stop Me Dreamin'?




Sunt muulte evenimentele muzicale la care mi-ar placea să ajungem în toamna-iarna asta. adica eu şi coautorul, Matei nefiind deocamdată calificat pentru astfel de activităţi dotate cu un număr mult prea mare de decibeli...Mărturisesc că am prins gustul, cu evenimentul-Thievery, unde ne-am descătuşat într-un dans eliberator pe cinste (aşa cum se poate vedea şi în poznele de aici).Şi mai vreau!

Să le luam pe rând: Bucharest Masters of Jazz(23-26 oct)unde aş merge la Five Peace Band, duminică.
Roisin Murphy, pe 5 nov la Sala Polivalenta.
Nouvelle Vague, 22 nov la Sala Palatului.
Orchestra suedeza Koop, 23 nov, tot la Sala Palatului.
De Phazz live la TNB!pe 24 nov.
Tricky, Sala Palatului, 26 nov.
Anul viitor, Sting pe 10 feb şi Depeche pe 16 mai.

Ştiu, sunt cam multe pentru o mămică cuminte...Sper măcar la câteva să ajungem, ca la toate e cam dificil. Adică 22, 23, 24, 26 noiembrie, sună a maraton mai mult, pentru tineri fără de griji, decât pentru proaspeţi posesori de una bucată Gogoaşă Atomică.

La final vreau să spun că nu mă prea încântă faptul că majoritatea evenimentelor vor avea loc la Sala Palatului. Nu mi se pare deloc o locaţie care să te îmbie la dans şi la distracţie, dar asta e!

Un comentariu:

Anonim spunea...

Vine Sting in Romania??? Eu cum de aflu abia acum? De Robbie nu se stie nimic? :D

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin