marți, 7 iulie 2009

Doar două zile

Ziua Zero şi Ziua Doi. La atât am putut ajunge. The Killers şi Franz Ferdinand. Dar vă jur, a fost grozav! Acum, că mi-am tratat cumva depresia provocată de faptul că nu am ajuns la Moby, pot să vorbesc în sfârşit despre asta...

Despre cea mai umedă zi de festival, presupun că aţi auzit. Dacă aţi prins ploaia demenţială în casă şi v-aţi consolat cu ea, gândindu-vă că nu e grav că n-aţi putut ajunge la Bestfest, vă spun că v-aţi înşelat amarnic. În loc să strice ziua, eu cred că ploaia i-a adus un plus.

Sunt sigură că vi s-a mai întâmplat să vă adăpostiţi de ploaie sub un balcon, alături de câţiva necunoscuţi şi că, după un sfert de oră, aţi ajuns să legaţi cu ei o conversaţie, nu de puţine ori, chiar plăcută.

Ei bine, acum imaginaţi-vă un balcon imens cât un cort, sub care s-au adăpostit sute de oameni, cu care ştii sigur că ai ceva în comun, mai mult decât dorinţa de-a scăpa de ploaie. Ştii sigur că nu sunt grăbiţi să ajungă acasă, ştii că aveţi mari şanse să vă placă aceeaşi muzică.

Era o senzaţie grozavă acolo, să scandezi ca la meci, ori de câte ori se mai desprindea un trăsnet furios de Sus.

Apoi au venit ei pe scenă. Şi sub imensul balcon nu a mai rămas nimeni, deşi ploua în continuare. Dar oare mai interesa pe cineva?

Am urlat, am cântat, am dansat în ploaie pe Spaceman, Losing Touch, Joyride, Read My Mind, Jenny Was a Friend of Mine, Smile Like You Mean It …

A fost una din cele mai mişto experienţe de festival...Din păcate nu pot să vă spun nimic despre Brandon... deh, sunt femeie măritată...

Şi a trecut Ziua Zero şi a venit Ziua Doi. Pe care ne-am petrecut-o individual, eu şi soţul. Nu, nu din cauza lui Brandon, ci pentru că el a făcut un doi-în-unu, Bestfest-şi-petrecere-de-burlaci pentru un prieten.

Aşa că eu m-am înhăitat cu Maco şi am stat aproape în primul rând la Franz Ferdinand, am dansat până la epuizare la Silent Disco, pe muzica pusă de băiatul de la The Klaxons, privind amuzată cum băetzii de la bi-gi-ess (BGS) îl scot de pe scenă pe Alex Kapranos (solistul de la Franz Ferdinand). Oare cum aş fi putut să cred că vreun badigard l-ar fi putut recunoaşte ?!?

Revenind la concertul scoţienilor, pot doar să spun că o astfel de experienţă nu e de povestit, e de trăit, pe bune!

Despre cei de la Orbital nu vreau să spun nimic, doar că mi s-a părut total aiurea să fie ei cei care au încheiat seara, şi nu Franz Ferdinand...

Una peste alta, a fost grozav. Scurt, dar al naibii de intens. Şi încă nu m-am hotărât de cine îmi place mai mult. De Brandon sau de Alex...

PS. În caz că vă întrebaţi, Matei a stat acasă cu Buni. Şi a fost cuminte. Şi nu, nu ne-am gândit nici o secundă să-l luăm cu noi... Poate peste câţiva ani.





The Klaxons şi Alex Kapranos (FF) la Silent Disco

3 comentarii:

Matei, Rodica si Razvan (spuneau) spunea...

Super tare! Concertul Franz Ferdinand a fost ceva fenomenal! Cel mai tare concert la care am participat, urlat, cantat, aplaudat, febromusculat. Si avem la activ RockamRing 2008, metalici, Maiden, Depeche, Muse, Cooper si Manson, Luni amare, etc. V-am zis ca v-am vazut in cortul ploii, inainte de Killers, si dupaia te-am vazut si la Franz...dar eu eram un pic mai in fatza:P cu FF t-shirt of course:). Rodique a ramas un pic mai in spate, pentru ca vibra cam tare atmosfera. In rest nu au fost probleme cu al nostru Matei, doar ca in timpul si dupa festival, a inceput asa sa aibe o activitate de dans din ce in ce mai pronuntata. Ce sa mai, zvapaiat...si l-am simtit si eu azi prima data de-a binelea, pentru ca pana acum doar lui mami ii oferea privilegiul:).
Ca sa fiu carcotas, despre Orbital, "numai de bine". Era un nene pe langa mine, la vreo 40-45 de ani, stia si lyrix FF, si ma intreba pe de ce e Orbital headliner...Greu de zis, hai sa plecam toti acasa dupa Franz! I-am raspuns. Bad move it turned out to be...pentru ca ar fi fost o super chestie sa stau un pic de vorba cu ei la SilentDiscoul de dupa. Aia e, traiasca Franz si ii mai asteptam pe la noi.
In incheiere, salutari lui Matei si numai bine!

raluca spunea...

Ne-am fi bucurat daca ne-ati fi tras de maneca...sa nu se mai intample! Pe Rodica o inteleg, eu din motive similare am stat chiar acasa la Rolling Stones, desi aveam bilet.
La Silent Disco a fost D-E-M-E-N-T-I-A-L! Si chiar ca ii mai asteptam pe la noi.

maco spunea...

esti cea mai hot mamica! lu maco i-a priit maxim sa se inhaiteze cu tine si mai vrea!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin