duminică, 2 mai 2010

Curățenia de primăvară târzie

Ea e de vină pentru activitatea mea blogosferică redusă. Am de măturat, de șters praful și de aranjat lucrușoarele din sertarele mele interioare.
Mi-am dat seama că a trecut cam mult timp de când nu am mai făcut asta și sunt fericită că m-am apucat acum.

V-aș spune despre încredere în mine, despre ochelari cu lentile roz și despre planuri și proiecte frumoase, dar vreau să las puțin lucrurile să se așeze.

Ce pot să zic însă e faptul că sunt sigură că acest an va continua să fie unul special, așa cum a fost de altfel și până acum, chiar dacă nu e deloc unul ușor.

Tot ce a trebuit să fac a fost să îndrăznesc.

Câteva poze din week-end cu tantimamalumatei în exercițiul funcțiunii:






2 comentarii:

sultana spunea...

pai nu-i putin lucru, doar "sa indraznesti" ;) asta e f greu, e sinonim cu "rupt pisica", "asezat impotriva curentului", ehei,..

Razvan spunea...

Cat de maricel s-a facut Matei! Parca mai ieri se juca cu volanul-cos de la ikea :) Super misto pozele, mie imi place aia in care s-a suit "singur" in copac si cea cu reflexia de la camion :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin