luni, 17 mai 2010

Am prins ultimul tren

Pentru că erau semne serioase de ploaie, am hotărât să ne petrecem sfârșitul sfârșitului de săptămână ...la mall. Ajungem rar acolo, mai ales când nu avem prea mulți bani în buzunare, ca să evităm tentația unor investiții necugetate, de conjunctură.

Așa..acum probabil vă gândiți că au scăzut dramatic șansele ca această postare să vă trezească cât de puțin interesul, mai ales că excursia noastră a coincis ca perioadă de desfășurare cu celebrul concert care a zguduit capitala ieri seară.

Evident că nu am putut sări peste plimbarea obligatorie cu acel trenuleț care străbate mall-ul din Cotroceni. Și ar fi fost ceva normal să îl zăriți pe Matei acolo, împreună cu mămica lui...dar el a insistat să fie însoțit TOATĂ LUMEA participantă la incursiunea noastră. Așa că mami, tati și cu Joujou - prietena noastră, s-au înghesuit într-un vagon minuscul și am colindat mall-ul făcând cu mâna tuturor mâncătorilor de popcorn care așteptau să intre la film și tuturor băutorilor de cola înșirați la măsuțele înghesuite în zona de mâncare.

Vă spun sincer, ne-am distrat copios de reacțiile tuturor celor cu care am interacționat, majoritatea plăcut surprinși de entuziasmul nostru. Da, se opreau din discuții, ne arătau cu degetul și ne răspundeau la salut.
a fost un exercițiu mișto care mi-a demonstrat încă o dată că voia bună e contagioasă. Dacă renunți la postura de adult apăsat de griji măcar pentru cinci minute cât a durat traseul trenulețului, poți avea parte de o doză sănătoasă de fericire, numai bună pentru suflet.

Mulțumesc încă o dată Matei, că ne-ai târât pe toți în lumea ta!

Ca noutate absolută vă spun că, aproape pe nesimțite, am ieșit din epoca locomotivelor cu aburi ...și am aterizat direct în era Porche-urilor și a BMW-urilor. Copilul încă tolerează mașinuțele din lemn pe care i le-mping mereu sub nas, dar trebuie să încep să mă împac cu gândul că ele pierd rapid teren în fața bolizilor de marcă...Și de acum, dublă atenție la picioare!

Niciun comentariu:

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin