marți, 25 ianuarie 2011

Sabotaj!



Da, el e vinovatul - Mickey, noua pasiune a lui Matei.

Așa s-a gândit el să intervină în toiul shooting-ului meu și să îl convingă pe Max(invitatul zilei) să lase prostiile și să se uite cu el la un episod din Clubul lui Mickey - Misca Musca Mickey Mouse!

A fost foarte dezamăgit să descopere că prietenul lui nu îi împărtășește pasiunea și că nu știe să spună formula magică, oricât de mult a încercat el să-l învețe.

Începutul ăsta de an a fost unul fructuos pentru Micul meu studio, iar burtica mea nu m-a împiedicat deloc să îmi primesc oaspeții. Așa că, dacă vă întrebați, treaba merge în continuare, vă aștept cu drag să facem poze frumoase.

Un comentariu:

tonaltzintli spunea...

Ha! Ce bucurie c-am nimerit-o cu urechile! Si ce bine ca micul Max s-a si lasat pozat cu ele! Intra demn in galeria "anim-ista" si promite sa-nvete si formula lui Matei, pina la sedinta foto viitoare :)
Madam, un mare multumim de primire si de eternizare-n format jpg!
L&Co.

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin