luni, 14 mai 2012

Șah mat

Azi dimineață.

... " Ai țipat la mine aseară. Să nu mai faci așa!"
" Da, iartă-mă, eram obosită. Și Pavel tocmai adormise când te-ai apucat tu să urli după mine... s-a trezit..."
" Și eu eram obosit... "
" Vrei să nu mai țipăm seara?"
" Hai!"

Patru ani și trei luni.

Și lectura de dimineață, oarecum legată de ce am scris mai sus: aici

Un comentariu:

chelseaforce spunea...

Bună ziua!


Mă numesc David Benedek și scriu lucrarea mea de licență cu titlul Bloguri ca instrumente de marketing în România. Aș vreau să cercetez despre tendințele de blog din România, despre blogosferă și cel mai mult, despre activitatea bloggerilor de marketing. Dacă aveți 3 minute și vreți să ajutați un pic, vă rog să vă completați chestionarul, iar dacă aveți prieteni bloggeri, puteți să le trimiteți și pentru ei. Mulțumesc frumos!

https://docs.google.com/spreadsheet/viewform?formkey=dGpkMlg1QnFhcTAyRzh2MWtlWDFMNlE6MQ

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin