miercuri, 2 mai 2012

La teveu

http://totuldespremame.ro/video/afaceri-de-acasa-partea-1

Mi-am dorit mult sa ajung și eu la TV. nu pentru faimă sau să mă vadă vecinu, nici măcar pentru că mă consider deținătoarea secretelor absolute în vreo privință, ci pentru simplu motiv că îmi era groază, mă speria groaznic ideea. Așa că am vrut să mă auto-depășesc. Am luat-o ca pe o provocare și a devenit brusc, ceva obligatoriu de făcut.

Vă mărturisesc că mi-a plăcut să merg. Și să vorbesc în fața camerelor.

Nu știu dacă toți pățesc la fel, dar, când m-am văzut, am avut senzația (tâmpită de altfel) că sunt mai mișto de fapt decât pe sticlă...
Nu am idee care e impresia pe care am lăsat-o altora, dar vă spun sincer că m-am simțit bine acolo.

5 comentarii:

mara spunea...

hihihi.
arati bine si pe sticla :)

Monis spunea...

felicitari! si mie mi-e groaza de o eventuala aparitie pe sticla :D.

sakura spunea...

ai avut emotiii :)
dar ti-a iesit bine ;)
adica te-ai autodepasit, cum spui tu. ai vorbit cu tot corpul. asa fac si eu :))

Ai mai vorbit in public pana acum?

Si eu cred ca esti mai misto in real decat pe sticla. pe sticla nu te poti desfasura chiar asa cum vrei tu ;)

felicitari.
ptr curaj si ptr realizari.

raluca spunea...

Sakura - asa da feedback, mersi. Sa stii, cand eram acolo nu simteam emotiile, le-am vazut si eu doar la teve. M-am distrat si eu de cat de mult gesticulez, dar nu ma deranjeaza.

In public am vorbit prea putin cred, dar mi-am propus sa mai incerc, sa ma perfectionez si eu putin:)

mersi inca o data!

sakura spunea...

Si eu gesticulez mult. mai ales cand vorbesc in public.
dar daca m-ar pune cineva pe scaun :) nu stiu daca as sta cumintica acolo :))

cum de ai plecat tu din Clujul cel frumos sa te duci in Bucuresti?

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin