joi, 19 martie 2009

Ce credeţi?

În urma unei frenetice acţiuni de cotrobăire prin analele personale, în căutarea unor acte neinteresante, am dat peste pozele de mai jos. Sincer, parcă acum le văd prima oară...A fost o surpriză destul de distractivă.

După cum probabil bănuiţi, persoana atât de indecentă din imagine sunt eu, la o vârstă destul de apropiată cu cea pe care o are Matei acum. Aşa cred...
Aşa că am făcut un experiment: Am desaturat o poză recentă de-a lui şi le-am pus alături.

Oare semănăm cât de cât? Ce spuneţi?

Voi încerca să găsesc şi poze de-ale lui tati, să văd dacă asemănarea e mai mare.

Later edit - cred că eram mai mare, pe puţin doi ani, că văd că nu aveam scutec...



10 comentarii:

adra_bell spunea...

eu am facut comparatia aici http://adrabell.blogspot.com/2008/04/sunt-mult-mai-frumoasa.html.

adra_bell spunea...

Astept poza lu' tati ca sa ma pronunt. Mi se pare ca seamana la ochi, frunte, partea de sus a fetei cu tine

Anonim spunea...

ca doua picături de apă..;)) e și normal doar așchia nu sare departe de trunchi..:P sunt curioasă totuși tăticul ce mocuță avea la vârsta aia..:D

Andreea Badran spunea...

Si eu am alaturat poze cu mine si Rayan aici: http://andreea-rayan-badran.blogspot.com/2008/04/tot-la-3-ani.html
Nu-mi mai merge scanner-ul ca as face chestia asta cu niste poze si cu Philip ca sa vedeti ca si el e bucatica rupta ...

Andreea Badran spunea...

Si am uitat sa scriu: da, semanati, bineinteles!

Unknown spunea...

dar chiar semanati :))))
pe mine va trebui sa ma mai asteptati un pic, da? ca am de cautat... au trecut opt ani de cand m-am mutat si tot n-am apucat sa iau pozele din copilarie la mine :(

si da seamana cu tine !

Medeea76 spunea...

Da, da, da, mai ales in a treia.

raluca spunea...

@adra_bell - a ta cam seamănă cu tati, deşi şi de la tine are ceva, aşa ca feeling, zic
@andreea - e incredibil cum puteţi semăna! mai rar am văzut aşa ceva. mă bucur zău că am adus vorba, altfel nu apucam să văd incredibilul:))nu aş fi spus că ai fost CHIAR atât de creaţă vreodată. cât despre scanner, fă ca mine - am pozat poza
@bogdana - nu e grabă, ştiu că ai altele pe cap acum!

alina spunea...

Eu i-am mai zis și Bogdanei - un copil nu poate fi decât 50/50 de la părinți. Acuma ce anume a moștenit de la fiecare ... e mai ușor sau mai greu se spus :)).
Ale mele nu seamănă fizic cu mine, dacă e să ne luăm după pozele din copilărie ... și o să pun și eu pe blog unele, cât de curând, să văd ce părere aveți și voi! :))

G. spunea...

Niciun dubiu, Matei iti seamana perfect.

Te-am premiat, te invit sa iti ridici trofeele!

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin