joi, 14 mai 2009

Prima serbare la nisip

Pentru că am hotărât că întreaga săptămână e ziua mea, vă povestesc abia acum felul în care au decurs lucrurile:

În loc de tort, prăjiturele.
În loc de restaurant cu ştaif, aleile din parcul nostru.
În loc de fustă pană, echipament de împins căruciorul.

Şi aşa am avut parte de cea mai surprinzătoare, spontană, savuroasă aniversare.

La plimbarea de după-masă, fetele m-au întâmpinat cu un platouaş cu prăjituri de multe feluri, în mijlocul cărora trona, bineînţeles o lumânare. S-au evaporat într-o clipită printre lopăţele şi trotinete, fiind înlocuite cu priviri satisfăcute de mămici, tătici şi pitici.

Am desfăcut apoi cadoul Andreei, cu care m-a nimerit la marele FIX.

Surpriza finală a venit din partea Dianei şi a constat, evident într-un sling, pe care mi-l doream demult (deşi mai am unul - poveste lungă).

În concluzie, vă spun sincer că mă simt extrem de norocoasă că am aşa oameni frumoşi în jur. Şi vă mulţumesc.

Iar într-un fel alambicat, e şi "vina" lui Matei aici...

Singurul regret e că nu am avut un aparat foto la mine, fie el cât de mic.



Până una alta, vă invit să identificaţi cadourile din imagine...

4 comentarii:

sultana spunea...

platouas cu margelute si cu bulinute de carat mateias ?:)) ma bucur ca ai petrecut frumos !

raluca spunea...

raspuns corect. ai castigat dreptul de a folosi oricare dintre ele, ori de cate ori doresti!

sultana spunea...

in afara de purtatorul de copil (care din pacate nu-mi mai e util acum), cum sa nu... cind voi avea ceva de asortat, fie pe masa, fie pe mine, te tin minte ;))

alina spunea...

la multi ani, Raluca! cu intarziere ... din motive obiective! :) cu un asa model de taurasa, sunt fericita de zodia Catrinei mele :)).
te pup, toate lucrurile minunate din lume tie si baietilor tai, cel mic si cel mare! :))

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin