miercuri, 20 mai 2009

Already A Star

Aceeaşi duminică caniculară, orele prânzului.

În poarta unui NonStop, pe Vasile Lascăr, ceva(cineva) îmi ia ochii şi mă face să frânez brusc. Cu căruciorul. Clipesc des, în timp ce încerc să focalizez mai bine.

Două printzese, cum rar am mai văzut în carne şi oase, fumează plictisite.

Una, de un turcoise ţipător, din cap până-n picioare (da, şi pantofii) cu corset şi voaluri peste voaluri. O tonă de machiaj în coadă de rândunică, gene false suuuper-lungi şi sărmăluţe alambicate în părul blond-platinat.

Cealaltă - înaltă, slabă, cu trăsături masculine. Rochie scurtă-umflată, dar cu trenă lungă în spate, totul de culoarea oului de raţă. Corset semi-transparent cu paiete aurii, tocuri cui, exagerat de înalte.

Printzesa turcoise către printzesa ou-de-raţă:

- Haide fată, să îţi fac o poză (cu telefonul). Te pun pe net, te fac vedetă.

- Haide, fă-mi, da io deja-s vedetă, dragă...

M-au pus deja ăia de la "Pitzipoanca"...Eram călare pe-un Ferrari, noroc că îl ştiam pe tipu a cui era (maşina)!!!

Nu mă-ntrebaţi ce căutau acolo, nu era nicio nuntă în zonă...

Un comentariu:

Malina spunea...

si eu cat ma chinui sa-mi gasesc o casa de moda. cand colo, la colt de strada, getuta design :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin