marți, 2 noiembrie 2010

Vești proaspete

Încep această postare cu un gând bun și felicitări Siminei pentru noul Bădică, pe numele lui Toma. Aștept și eu cu nerăbdare poze și vești proaspete de acolo:)

Și în ograda mea s-au întâmplat ieri lucruri pe care vreau să vi le împărtășesc degrabă.

Vă spuneam nu demult, că în proporție de 90 la sută, bebe din burtică e fetiță. Ei bine, ieri am fost la morfologia fetală de semestrul doi și am aflat cu certitudine că va mai veni un băiețel:)Care e frumos și sănătos, la fel de zgubilitic ca Mateicelmic. Are 410gr și are data de livrare pe 11 martie, vârsta biometrică.

Voi scrie și aici răspunsurile la întrebările pe care le-am primit de când am aflat vestea: ...Nu, nu sunt dezamăgită, nu văd de ce aș fi. Cum spuneam, iubesc surprizele pe care mi le rezervă soarta!

...Nu, nu îmi voi da copilul la balet, numai dacă va ține el morțiș să facă asta.

...Nu, nu aveam încă un nume de fetiță și voi evita nume de genul Mădălin, Loredan, acum că știu sigur că e băiețel...

...Nu, nu cred că băiețeii sunt mai răi și mai greu de crescut.

11 comentarii:

Andreea Badran spunea...

Ooooooh, asta da veste! Welcome to the club ca sa zic asa ... Mama, mama ce-o sa fie in Ioanid cu atatia baietei. Sa te tii!
Cat priveste dpn-ul tau, e ziua mea de nastere. Hehehe
Eu sunt pe 11 martie, Rafic e pe 11 mai. Tu esti pe 11 mai, bebe ar fi frumos sa fie pe 11 martie, nu?
Cel mai important e sa fie sanatos, restul ... detalii! Te imbratisez si sper ca nu esti dezamagita. Cu baieti e mai fain, believe me.

Andreea Badran spunea...

Acum am recitit postarea ta si am realizat ca n-am citit-o cu atentie prima oara. M-a luat probabil valul vestilor si m-am napustit sa comentez. Inteleg ca nu esti dezamagita si ma bucur. Se va crea doar o majoritate in casa iar tu vei fi, ca si in cazul meu, minoritara. Va pup pe toti patru!

TreiBadica spunea...

multumim. am pus si poze si felicitari. baietii sunt foarte frumos de crescut :)

sultana spunea...

Ha! unde-i perechea, hm ?:)

Razvan spunea...

Mie sincer mi se pare mai misto asa :) Poate pentru ca tot asa am crescut si eu... Dar si fetita daca ar fi fost era nice.

alina_k spunea...

Vesti bune!!! Si eu cred ca baietii sunt mai usor de crescut; mai ales ca sunt doi la fel. Sper sa primesc si eu vesti din astea peste vreun an si jumatate :)
Acuma, ca e baiat, ca e fata, e al vostru, o sa il iubiti si tot ajunge la balet daca asta o sa ii placa...

delia spunea...

ce frumos, chiar tu ziceai acu cateva sapt ca ar fi fain sa ai inca un baietel si iata, te-a auzit! maine mergem si noi la morfologie si asteptam sa ni se zica sexul copilului 100%. sa fie sanatos si frumos ca Matei:)!

raluca spunea...

@Badici - Sunt cu ochii pe voi sa vad cum merg lucrurile, tinand cont ca ma asteapta ceva similar:) frumoase rau pozele voastre.
@Sultana - dam, stiu...am dezamagit...lasa ca nu ma las pana nu fac si o fata, chiar si sapte daca ar fi:))))glumesc, tata, nu te ingrijora
@Razvan - ar fi fost nice, dar si asa mi se pare cool
@Delia - ce m-as rade sa ai fata:)))

papadie spunea...

@raluca- important e sa fie sanatos:-) pentru ca pestisor fiind o sa fie clar destept si frumos:-)

raluca spunea...

da, asa spun si eu :)))

Andreea Demirgian spunea...

Raluca, Felicitari, de unde ideea ca baietii se cresc mai greu ca fetele.
Lumineaza-ma, la cate saptamani se face morfofetala asta de trim 2?

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin