joi, 4 noiembrie 2010

Și mai multă...grădi

După cum știți probabil, de o lună Matei merge la grădi. Și îi place, îmi dau seama, chiar dacă nu îmi poate încă povesti. Schimbări sunt mari și mici, nu vreau să ne lăudăm acum. Vă spun doar că aproape am scăpat de scutece, dar ce m-a distrat pe mine cel mai tare a fost faptul că ieri a luat un punct roșu pentru că....a cântat frumos!

Nu, încă nu și-a dat drumul la vorbit, dar dovedește reale calități de cântăreț. E ca o privighetoare, mai bine spus ca o găinușă fericită. Fredonează toată ziua "Ta ta ta ti tu ta ti" cu variațiunile "ba bi bu bi ba ba bi" sau "pu pi pu pu pi pu pi", pe diferite ritmuri sau melodii. Și nu se repetă deloc.

E extrem de haios, voi încerca să îl filmez zilele astea, asta până nu se apucă de vorbit/cântat pe bune.

Am o singură problemă cu grădi, pe care sper să o rezolv începând de mâine. El stătea până acum la program mediu, mânca de prânz iar apoi apăream eu să îl duc acasă. Problema era că la ora două când părăseam noi cu greu locația, Matei era mort de oboseală. Nu știu cum sunt copiii voștri, dar el e foarte greu de gestionat în momentele alea: e încăpățânat până la absurd, mârâit și plângăcios fără motiv.

Așa că am hotărât să nu ne mai chinuim aiurea în fiecare zi: de mâine va rămâne să doarmă acolo. Nu va fi prima oară, au mai fost câteva ocazii(puține) când l-am lăsat să doarmă acolo pentru că nu am avut încotro și a fost în regulă.

Acum sunt curioasă cum va reacționa la permanentizarea acestei situații, sper sincer să fie în regulă.

3 comentarii:

Andreea Badran spunea...

O sa fie foarte bine, you'll see. O sa se obisnuiasca repede si o a-ti fie si tie mult mai usor. Incet, incet trebuie sa iei in calcul si acest detaliu. Si mai bine sa incepeti de-acum, pana se va naste bebe decat dupa aceea cand vei fi nevoita sa recurgi la asta, vrei, nu vrei. Va tinem pumnii!

sultana spunea...

of, ce citaret! da, zic si eu ca daca ii place asta e etapa fireasca. bine ca e intelept si s-a acomodat repede, nu ati trecut prin drame ca altii (...)

raluca spunea...

voi vedea la sf sapt daca a fost o idee buna...cat despre drame, nici nu vreau sa ma gandesc cum as reactiona...

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin