vineri, 11 iunie 2010

Tătic de pus în ramă

Ca urmare a unui concurs pe Ziarul Copiilor, la care din păcate nu s-au prea înghesuit participanți, l-am întâlnit pe Luca și pe ai lui frumoși părinți cu care ne-am distrat de minune în micul studio.

Părerile celor care ne trec pragul mă surprind plăcut de fiecare dată. Iată ce îmi scrie Teodora, mamă de Luca - copil frumos cu ochi albaștrii:

" Am plecat de acasă spre micul studio tare neîncrezători și cu inima cât un purice...nu știam dacă piticul va sta la pozat și eram hotărâtă ca eu să nu apar în poze pentru că nu sunt fotogenică...dar când am pășit pragul micului studio ne-au întâmpinat un botic dulce și somnoros de băiețel împreună cu zâmbetul cald al mamei lui și un motan tare simpatic...lucrul acesta a făcut să ne destindem din prima.
Pe lângă faptul că Luca s-a distrat nebunește cu balonașele de săpun ,eu și tati ne-am simțit excelent,iar pozele au ieșit super! A fost prima experiență de acest gen, în "trei" și cu siguranță nu va fi ultima!"







Vom mai încerca și pe viitor să organizăm astfel de concursuri, am descoperit că datorită lor poți întâlni oameni frumoși de tot.

Un comentariu:

Jayne spunea...

Handy reading blog !

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin