vineri, 11 martie 2011

De dimineață

Mda, voiam să scriu mai repede aici, dar nu am putut din motive de net... Long story short, dacă de 8 martie am primit flori și îmbrățișări fierbinți, de 9 martie am primit...o răceală/viroză de toată frumusețea. Și cum bine știți, gravidele nu prea se pot doftorici altfel decât naturist/băbește, am făcut doar inhalații cu sare și am băut la zeamă de ridiche neagră cu miere și alte siropuri permise(pătlagină etc) cât să-mi ajungă pentru un an. Nu am scris nimic ca să nu ziceți că mă plâng iar de ceva, o fac acum pentru că lucrurile merg pe calea cea bună, tocmai am fost să mă asculte cineva la plămâni că nu îmi plăcea deloc cum se auzea tusea mea.

Cum spunea Ștefan: ne vom aduce aminte de perioada asta pre-naștere, ca de un moment greu peste care am trecut cu brio și din care am ieșit cu toții mai puternici și mai imunizați:)

Îmi era groază doar să nu se grăbească Pavel să ne cunoască, pentru că ar fi avut surpriza(neplăcută - zic eu) să fie întâmpinat de o mamă cu mască pe față, deloc prietenoasă.

Cum spuneam, lucrurile sau îndreptat, încă puțin și sunt complet pe picioare.

Dacă tot am fost azi la spital pentru plămâni, medicul ginecolog a profitat ca să îmi facă și un control scurt al situației sarcinii. Mărturisesc că nu am fost foarte surprinsă când m-a întrebat dacă nu vreau să rămân ca să nasc. Colul e complet deschis/șters/moale, numai bun de născut.

Din nou l-am făcut să râdă când i-am răspuns că "nu vreau să rămân pentru că nu îmi vine să nasc". Știu că sună caraghios, nu e un moft, dar țin morțiș să nasc atunci când va vrea copilul să o fac, cu contracții pe bune, neprovocate de nimeni altcineva. Cum spuneam și aici, cred cu tărie că ăsta e primul lui act de voință.

Cert e că mult nu mai este, îl simt că nu mai e mulțumit deloc cu situația actuală cam claustrofobică.

8 comentarii:

Razvan spunea...

Sanatate din belsug va dorim si abia asteptam sa il cunoastem pe Pavel :) Vorbeam si cu Bee, si ziceam ca mai toate posturile din ultima vreme la voi au titluri din astea... care te trimit cu gandul la altceva - natural si inevitabil... Mai asteptam :D

Simbad spunea...

azi era dpn-ul, nu? Paveleeeeee!

Pacatoasa spunea...

Nastere usoara

diana spunea...

hei, tinem pumnii. o sa fie bine, sigur :)

raluca spunea...

@Razvan - haha, titluri a la Dixit, nu?
@Simina - Dpn-ul e peste doua zile, dar muulte se pot intampla pana atunci:)

@All - multumesc mult de urari/incurajari. F utile. Azi am avut contractii mai mult sau mai putin dureroase, mai mult sau mai putin regulate, care insa s-au linistit acum. Nu tocmai placuta situatia...

g.cojocaru spunea...

bine ca ti-a trecut raceala! :) m-am entuziasmat atunci cand am citit randurile despre pregatirile lui Pavel de a va cunoaste. :) Sa ai o nastere usoara si un bebe-Pavel sanatos si mancacios. :)
Tinem pumnii!!!

Andreea Demirgian spunea...

Tocmai am vorbit cu Raluca! Pavel s-a nascut azi noapte la trei, mama si bebe sunt bine! Bun venit, Pavel! Refacere usoara, Raluca! Felicitari, Stefan!

Razvan spunea...

La Multi Ani Pavel!!! Raluca, esti eroina numarul unu! Matei, sa ai grija de Pavel, si eu am avut un fratior mai mic:) Stefan, multumim de info, te invidiez, de-acum ne gandim si noi serios la bebe 2 :)

Daisypath Happy Birthday tickers
Lilypie Kids Birthday tickers

LinkWithin

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin